The Settlers VI premiärfilmat

Robot
Medlem
The Settlers VI premiärfilmat

samma motor som Settlers II: 10th Anniversary tro? ser så ut i mina ögon.. ett spel som förövrigt är helt underbart

ska bli kul att se vad för slags spel dehär blir, om det blir nått i stil med de tidiga settlersspelen ellerom det blir nån aoe-klon.. tycker personligen att settlers2 är bästa spelet i serien, det senaste (inte s2 10th anniversary) har jag knappt spela nått, den lilla stund jag spelade det kändes det inte som settlers alls, utan som jag skrev tidigare, nån aoe-klon..

Medlem

Hoppas Settlers VI "går tillbaka till grunderna" av vad som gjorde Settlers spelen roliga. Ettan, tvåan och eventuellt trean hade samma upplägg. Därefter gick det ifrån grundspelet, och inte var lika kul längre. Femman spelade jag en del, men tröttnade snabbt. Och då var det bara demot jag spelade

Håller med, Settlers II var definitivt den bästa. Settlers II 10th Anniversary var helskön att spela...


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Känns det inte lite uppstressat det hela?
Tycker presis S2 - 10th Anniversary har kommit ut och redan snackar dom om nästa spel...


signatur
Medlem

S2 10th Anni var ju dock bara en remake, var väl inte direkt mkt tänka bakom den releasen, bara ny grafik osv, spelupplägget var ju redan klart.

Medlem

Jag gillade S2 10th Anni men el combat i 4:an var betydligt bättre i mitt tycke.

1
Skriv svar