Handfull bilder till Command & Conquer 3

Robot
Inaktiv
Handfull bilder till Command & Conquer 3

YEAH. Ser grymt bra ut!


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Ännu ett Tiberian Sun...
Vad jag älskade med gamla C&C 95, var att de känndes väldigt mycket som nutid, bara att de var lite fräcka fordon, byggnader osv..
Hatade allt det där "spaciga" i TS... Detta blir nog tyvärr att stå över..

Medlem

Wooohooo äntligen lite mer färg, de andra bilderna har ju fan bara varit beige och öken och tråkigt... Äntligen lite färg

Medlem

hoppas det blir bättre än generals


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser grymt ut, syns verkligen att det har hänt ngt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

åååååh Flame Tanks <3


signatur

8)

Medlem

Brist på action lär det ju inte bli.

Vadå tråkigt bruna miljöer? Det är ju C&C i uppdaterad form.

Medlem

Yeah röjjspel!
blir nog många timmars lanande med detta spel:)

Medlem

Nu ser det super ut!

Medlem

Ser bra ut? Knappast! CoH har höjt ribban ordentligt för strategispel både grafikst och spelmässigt. C&C3 ser riktigt tråkigt ut ju! Samma skit som gamla TS fast med lite snyggare texturer och effekter.

Inaktiv

Jag tycker att grafiken ser tillfredsställande ut, frågan är snarare hur bra spelkänsla de får till.

Medlem

Precis som ArtMan sa, och jag tidigare.
Ingen mer som är besviken? trode aldrig TS var en sån höjdare, och detta ser ut som TS (10th Anniversary) i mina ögon.. samma skit som innan men bättre graffikmotor.. ser inget C&C alls i det..

Medlem

Du får tänka på att c&c3 följer en story, skulle va lite konstigt om dom gick tillbaka till nutid igen... men även jag tycker dock td var bättre än ts.
aja ser snyggt ut iaf tycker jag sen får man väl se hur bra gameplay
det har.

Inaktiv
Inaktiv

Nej Company of Heroes står CoH för. Snyggaste rts spelet som hittils gjorts och kan lätt enligt mina ögon sett konkurera med de snyggaste.
http://www.companyofheroesgame.com/index_en.html?section=&cou...

Medlem

Synd att Supreme Commander kommer äta upp denna skiten till frukost. Bra dock att det inte är långt kvar till Q1 2007...

moahhaha....MOAHAHAHAHA.....MOAAAAAAAHAHAHAHAHA!


signatur
Skrivet av Tigersharkswe:

Nej Company of Heroes står CoH för. Snyggaste rts spelet som hittils gjorts och kan lätt enligt mina ögon sett konkurera med de snyggaste.
http://www.companyofheroesgame.com/index_en.html?section=&cou...

LoL CoH? Orka bry sig, det har inte en chans ens mot C&C Generals som ändå var svagaste länken i C&C serien. Dessutom är det inte ens samma spelområde. CoH är WW2 lir och där är Hearts of Iron 2 bäst!


signatur
Inaktiv

Låter inte som om du har spelat spelet då det är ett av de bästa rtsen nånsin. Grafiskt absolut bäst och spelkänsla även den grymmt bra. C&C Generals är så mycket "sämre" än CoH som som sagt har satt en helt ny standard på rts lir. Och om det är ww2 eller nutid kvittar ju. Båda tidsperioderna har ju sammma saker infanteri av olika slag pansarvagnar flygattacker artilleri osv.

1
Skriv svar