Battlefield 2142 uppgraderat

Inaktiv

Det är skillnad på whine och konstruktiv kretik.

Medlem

Och det är skillnad på diskussion och smutskastning.

Medlem

Som jag sade skulle hända.. BF1942 fick även det spelet sin uppdatering (även den 1.01 tror jag) innan releasen. Sitter och pillar lite med min piratkopia medan jag väntar på att Spelbutiken.se ska leverera mitt bokade exemplar. Ett exempel på en av fördelarna med piratkopieringen. Skulle först avboka min beställning, men så fick jag spelet för ynka 299 kronor. Sen tänkte jag avboka igen efter att spelat det tråkiga demot; men piratversionen släpptes. Provade på denna och insåg att det faktiskt var roligt. Så där ser man. Pengar i fickan för EA/DICE helt tack vare en piratkopia.

Medlem

vilket skämt.....zz

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Som jag sade skulle hända.. BF1942 fick även det spelet sin uppdatering (även den 1.01 tror jag) innan releasen. Sitter och pillar lite med min piratkopia medan jag väntar på att Spelbutiken.se ska leverera mitt bokade exemplar. Ett exempel på en av fördelarna med piratkopieringen. Skulle först avboka min beställning, men så fick jag spelet för ynka 299 kronor. Sen tänkte jag avboka igen efter att spelat det tråkiga demot; men piratversionen släpptes. Provade på denna och insåg att det faktiskt var roligt. Så där ser man. Pengar i fickan för EA/DICE helt tack vare en piratkopia.

Ja se på fan...samma här, LAN:ade piratverren med polare i förrgår, fick orginalspelet idag...EA/DICE tjänade ett extra spel från en kompis som inte tänkt köpa det alls...Pirat kan löna sej, på nåt underligt sätt...


signatur

God coded the world in six days

Inaktiv

Patch innan release är inte dagens skratt men detta är:

Citat:

Patch Notice:

We have become aware of an issue when installing the patch while the game is still running. Please ensure that Battlefield 2142 is shut down before initiating the patch. If the game is still running while the patch tries to install you will need to uninstall the game and re-install in order to correctly update your game version.

Vem fan installerar en patch när spelet är igång?!


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem

Själv körde jag två Company of Heroes på min dator häromdagen utan att märka det. Hade Alt-Tabbat ut ur spelet och sen gått och gjort lite annat. Kom tillbaka och glömt bort att det redan var igång, så startade upp en till CoH och spelade det i 10 minuter innan jag märkte att något inte riktigt kändes rätt.

Så visst kan det hända, nog inte alltför ovanligt.

12
Skriv svar