Far Cry till Wii visar upp sig

Robot
Avstängd
Far Cry till Wii visar upp sig

Kanske roligare än vad det ser ut?

Medlem
Skrivet av Nybbe:

Kanske roligare än vad det ser ut?

Precis min tanke ;p

Medlem

Jo det var ju inte allt för snyggt direkt

Flakmonkey
Skrivet av Nybbe:

Kanske roligare än vad det ser ut?

Det får vi verkligen hoppas för Nintendos skull, gäller ju för alla spel till Wii i princip

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Nybbe:

Kanske roligare än vad det ser ut?

Det får vi verkligen hoppas för Nintendos skull, gäller ju för alla spel till Wii i princip

exakt, jag vill inte låta ytlig men fy fasiken vad fult det såg ut. Jag anser att spelkänslan är viktigast men det blir svårt att ha kul med ett spel som ser så fult ut som detta.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Så fult är det inte, med tanke på hårdvaran som inte orkar jobba med lika feta texturer och vertexarrayer som t.ex. en modern PC.
Påminner lite om Soldier of Fortune 2 fast med lite bloom och andra shader-effekter.

Å andra sidan tycker jag hela konceptet känns sönder-mjölkat (precis som Battlefield****). De skulle ha stannat med FarCry:Instincts.

Medlem

Tycker vissa Wii spel ser helt OK ut. Detta ser uruselt ut dock, Far Cry Insticts på Xbox ser bättre ut (inte 360:n då altså).

Medlem

Hur kan man ens publicera bilderna? Det ser ju helt förskräckligt ut.


signatur
Medlem

Inte för att klaga för mycket, men förväntade mig verkligen mycket mer från Wii.

Kolla här t.ex:

PC vs. Xbox vs. Wii

Grafiken på Wii hade varit ok om det varit en bärbar konsol, men som det är nu är grafiken tyvärr väldigt dålig. Xbox versionen vinner med marginal, ofattbart.

Medlem

O andra sidan så är i alla fall jag mycket mer imponerad av Red Steel grafiken än detta som börjar tappa pixlarna efter 20 meter :/

Medlem
Skrivet av Pettor:

Inte för att klaga för mycket, men förväntade mig verkligen mycket mer från Wii.

Kolla här t.ex:

PC vs. Xbox vs. Wii

Grafiken på Wii hade varit ok om det varit en bärbar konsol, men som det är nu är grafiken tyvärr väldigt dålig. Xbox versionen vinner med marginal, ofattbart.

Pettor noob, den första bilden var ju inte ens Far cry...

Och ja, Far cry till Wii ser förjävligt fult ut, inte direkt så som Far cry ska förmedlas...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nja... Lite konstigt val av spel kanske med tanke på att Far Cry bara överlevde på grafiken. Men annars tycker jag inte det spelar så stor roll så länge spelet är bra. Men det är väl bara jag det..

Inaktiv

Orka bry sig om grafiken är bra? Det bästa spelet som vandrat jordens yta är fortfarande Starcraft.

Vem väntade sig bra grafik ifrån Wii? Vem köper Wii för grafik?

Inte för att jag tror att Far Cry blir något speciellt bra spel heller, men snälla någon. Så fort Wii-dumpar dyker upp klagar folk på grafiken, har ni inte lärt er vad ni har att vänta ännu? Även om Far Cry är extra fult.

Personligen kommer jag att köpa lite mer... Wii-anpassade spel.

Medlem

ush ännu mer far cry


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Wii:s hårdvara är antagligen inte tänkt för denna typen av spel. Helst ska det vara stora enfärgade polygoner.

Spelet såg för övrigt bedrövligt ut.

Medlem

Far cry instincts och Far cry instincts Evolution till Xbox'en är två helt underbara spel - både spelmässigt och rent grafiskt.
Väl värda att spela för dom som inte redan gjort det.
PC versionen är väl ändå den bästa, fortfarande.

Att säga

Citat:

Far Cry bara överlevde på grafiken

är bara trams. Massor massor med spelglädje i alla versioner som släppts hittills.

Tror nog Wii-versionen blir helt ok den med.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv

haha vilken torr grafik...

*edit*

Jag tror mer på rykterna nu att det bara är en gamecube 1.5


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

FML
Medlem
Skrivet av SteinbergX:

Far cry instincts och Far cry instincts Evolution till Xbox'en är två helt underbara spel - både spelmässigt och rent grafiskt.
Väl värda att spela för dom som inte redan gjort det.
PC versionen är väl ändå den bästa, fortfarande.

Att säga

Citat:

Far Cry bara överlevde på grafiken

är bara trams. Massor massor med spelglädje i alla versioner som släppts hittills.

Tror nog Wii-versionen blir helt ok den med.

Håller med. Far Cry var en skön upplevelse, det var som att vara med i en film.

Tycker Wii versionen liknar första Serious Sams grafik, vilket inte är helt fy skam år 2001.

Medlem

Har Far Cry Instincts Evolution till Xbox. Och kan hålla med att grafiken är på samma nivå ifall inte sämre på Wii. Fast har Wii Far Cry också en sån fantastisk editor som Instincts Evolution så kan det vara värt att köpa. Älskar att bygga eget innehåll

Inaktiv

Vet inte om någon annan har sagt det tidigare, men Wii verkar vara en konsoll som mest vinner på innovativa spel som inte nödvändigtvis har den bästa grafiken. Se Elebits som ett bra exempel på ett spel som verkar bli en hit, mest på gameplay och väldigt lite på grafiken.

Jag köper inte en wii för shooters direkt, och det är nog inte meningen heller.

Ok, Red Steel kanske.

KoP
Medlem
Skrivet av Artorius:

Orka bry sig om grafiken är bra? Det bästa spelet som vandrat jordens yta är fortfarande Starcraft.

Nej! Roligaste spelet är 'Ports of Call' (Amiga versionen) ifrån 1987. Grymt kul.

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av Pettor:

Inte för att klaga för mycket, men förväntade mig verkligen mycket mer från Wii.

Kolla här t.ex:

PC vs. Xbox vs. Wii

Grafiken på Wii hade varit ok om det varit en bärbar konsol, men som det är nu är grafiken tyvärr väldigt dålig. Xbox versionen vinner med marginal, ofattbart.

Pettor noob, den första bilden var ju inte ens Far cry...

Och ja, Far cry till Wii ser förjävligt fult ut, inte direkt så som Far cry ska förmedlas...

Då vill jag att du snyggt och prydligt förklarar/visar vart jag säger att det är Far Cry . Jag bara jämförde grafiken på de olika system på kommande spel och eftersom Crysis har djungel så passade det in. Jag vet att jämförelsen inte är schysst, men Crysis är sååå colt att man måste ha med det.

Crysis är dock en "själslig" uppföljare till Far Cry.

1
Skriv svar