Generationskrockar eller sagan om en full gubbes funderingar

Inaktiv
Generationskrockar eller sagan om en full gubbes funderingar

En äldre man satt på en parkbänk i staden när en ung man med spikrakt uppåtstående hår kom och satte sig brevid. Killens hår var gult, grönt, orange och lila strimmor och ögonen var svarta av makeup. Den äldre mannen stirrade intensivt på den unge mannen i flera minuter, efter ett tag blev punkaren smått irriterad av den gamle mannens gloende så han utbrast: -va glor du pågubbe? Har du aldrig gjort nått urflippat i ditt sketna liv? -Jo det har jag faktiskt. En gång blev jag riktigt full och satte på en papegoja. Och nu sitter jag här och undrar om du är min son.

--

Och en bonus. HAHAHA.

Lärarinnan ställer frågor till barnen. -Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen? -Älgen, svarar Elsa. -Rätt tänkt, säger lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur. -Vad är grönt och hoppar i gräset? -Gräshoppa, svarar Ulla. -Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också. Då ställer Gösta en fråga till lärarinnan. -Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen, liten och mjuk när den tas ut? Lärarinnan ger Gösta en örfil, men han fortsätter: -Rätt tänkt, men det kunde vara tuggummi också!

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Generationskrockar eller sagan om en full gubbes funderingar

Haha, den andra var den bättre av de två H`HIHOAHA


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar