På andra sidan häcken

Robot
På andra sidan häcken

På andra sidan häcken erbjuder en hel del inspirerat innehåll, men för mycket som känns väldigt krystat.


Medlem
Testat - På andra sidan häcken

Ja, som man trodde då. Licensspel funkar inte


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Redaktör
Inaktiv

Jo, Bladerunner är uber.
plus Starship Troopers är rätt ok (tycker jag iaf).

Medlem

Jag tror skribb generaliserar. Dom flesta brukar vara riktigt kassa, men det finns alltid undantag. Någon som vet om filmen är bra däremot?

Inaktiv

Haha, detta blev la då ingen besvikelse direkt.

Medlem

både för trött, full och för utomlands för att läsa recensionen.... men betyget blev som jag hade väntat mig...

Medlem

Usch, det är dessa spel som smittar våran spelvärld


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Min 4-årige son påpekar att Hammy inte är en pungråtta utan en ekorre Han kommer nog att digga spelet trots betyget.

Medlem
Skrivet av MrMajestic:

Min 4-årige son påpekar att Hammy inte är en pungråtta utan en ekorre Han kommer nog att digga spelet trots betyget.

Sen när kräver 4-åringar mer än super mario 8-bitars ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av MrMajestic:

Min 4-årige son påpekar att Hammy inte är en pungråtta utan en ekorre Han kommer nog att digga spelet trots betyget.

Sen när kräver 4-åringar mer än super mario 8-bitars ?

Sen när kräver någon mer än Super Mario 8-bitars?

Medlem
Skrivet av peak_performance:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av MrMajestic:

Min 4-årige son påpekar att Hammy inte är en pungråtta utan en ekorre Han kommer nog att digga spelet trots betyget.

Sen när kräver 4-åringar mer än super mario 8-bitars ?

Sen när kräver någon mer än Super Mario 8-bitars?

Du har nog rätt..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Citat:

den överenergiska pungråttan Hammy (påminner lite väl mycket om gnagaren i Ice Age)

Hoppas recensenten inte försöker påstå att Hammy skulle vara en ripoff på gnagaren från Ice Age med den meningen. Over the hedge-filmen bygger på en comicstrip med samma namn som funnits sedan minst 1995.

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Jag tror skribb generaliserar. Dom flesta brukar vara riktigt kassa, men det finns alltid undantag. Någon som vet om filmen är bra däremot?

Filmen är störtskön, var med flickvännen och såg den på sena visningen med engelskt tal. Väldigt rolig, dock tog det ett tag innan filmen tog fart. Ett av dreamworks bättre animerade filmer. Dock inte i samma klass som pixar och deras mästerverk.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Tyckte iof Hammy var mer lik sin kusin i Hoodwinked (ekorre fotografen).


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar