The Darkness (förhandstitt)

Inaktiv

Sen ska jag kunna köpa det och spela det på min PC vid ett senare tillfälle.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Citat " En annan detalj som du inte lägger märke till förrän du själv får chansen att spela The Darkness är hur Jackies armar och händer anpassar sig efter omgivningen."

*njuter av glädje* Det är dessa små saker som jag älskar med Starbreeze, de vårdar sitt spel gämfört med andra utvceklare *host* Dice *host*

*urk* Kan man få läsa kommentarer nån gång utan att nån tar upp DICE/EA hela tiden.. känns lite old by now -_-

Inaktiv

När ska ni göra klart FT3?

Medlem

Ser mycket intressant ut men jag får vänta tills det kommer till PC... om det gör det.

Medlem
Skrivet av teX:

När ska ni göra klart FT3?

FT3 gjordes tydligen av några helt andra, och heter numera Skale Tracker. Man får nöja sig med FT2 helt enkelt


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
Skrivet av Dvorak:

Ser mycket intressant ut men jag får vänta tills det kommer till PC... om det gör det.

Oh really?


signatur

---
Boo!

Skrivet av urken:
Skrivet av Detrol:

Värsta är ju att icke-piraterna drabbas utav att vissa inte kan gå o köpa ett spel..

I agree.

Ni får väl starta en antipirat-klubb. Ni skulle kunna kalla den "antipiratbyrån" eller något, för att visa kontrasten mot piratbyrån.

Medlem
Skrivet av radiuz:

Efter att ha sett denna trailer : http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/t_darkness_e3demo_h...
Så tycker jag det ser rätt stelt ut? Sedan är ju styrningen otroligt dålig, men dom spelar ju på 360 så inte så konstigt. Får hoppas att det blir bra, grafiken verkar ju fin iaf

Det ser faktiskt väldigt sliskigt ut. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Har iförsig inte spelat riddick i huvudtaget, de kanske var jättebra, ja vet inte.
En grej jag dock märkte är ju att AI:n var väääääääldiiiiigt dålig. Fast som ni säger, de är ju en gammal build som är 6 månader gammal, från E3. Så vi kan ju hoppas på en väldans förbättring, då skulle de vara väldigt najs

Inaktiv
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av toern:

Twix är mer neutralt..

Ser lovande ut!

Äh mig får du inte sparkad, är ju inte som om jag inte betalt tv-licens!

Så du betalar alltså tv-licens?

Medlem
Skrivet av Fardion:
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av toern:

Twix är mer neutralt..

Ser lovande ut!

Äh mig får du inte sparkad, är ju inte som om jag inte betalt tv-licens!

Så du betalar alltså tv-licens?

Japp, hoppas bli politiker i mitt nästa liv.


signatur

---
Boo!

Medlem

Måste väl erkänna att jag hellre sett PC som plattform också, jag klarar aldrig av att njuta av styrning på samma sätt i ett 3d-spel på konsol jämfört med PC (iom kontroll). Men är spelet bra i övrigt så kan man ju försöka överse med sådana högst personliga smaker.

Inaktiv
Skrivet av mongi:
Skrivet av teX:

När ska ni göra klart FT3?

FT3 gjordes tydligen av några helt andra, och heter numera Skale Tracker. Man får nöja sig med FT2 helt enkelt

Tack för tipset. Undrar om masken-spelet finns med?

Medlem
Skrivet av FZ:

Xbox 360 och Playstation 3


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv
Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av radiuz:

Efter att ha sett denna trailer : http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/t_darkness_e3demo_h...
Så tycker jag det ser rätt stelt ut? Sedan är ju styrningen otroligt dålig, men dom spelar ju på 360 så inte så konstigt. Får hoppas att det blir bra, grafiken verkar ju fin iaf

Det ser faktiskt väldigt sliskigt ut. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Har iförsig inte spelat riddick i huvudtaget, de kanske var jättebra, ja vet inte.
En grej jag dock märkte är ju att AI:n var väääääääldiiiiigt dålig. Fast som ni säger, de är ju en gammal build som är 6 månader gammal, från E3. Så vi kan ju hoppas på en väldans förbättring, då skulle de vara väldigt najs

Sluta dömma den jävla Alphan! Om ni har nått att säga om spelet kan ni väll iallafall vänta till en senare build? :|... Det hadde varit ett klart köp för mig om det hadde kommit till PC

12
Skriv svar