Veckans fråga: Ska du köpa Battlefield 2142?

Robot
Veckans fråga: Ska du köpa Battlefield 2142?
Inaktiv
Veckans fråga: Ska du köpa Battlefield 2142?

oja lätt attt jag ska

Medlem

orka blöjja sig och gnälla ... klart man ska ha det

Inaktiv

Nej. Finns många fler bättre spel att spendera sina pengar på.


signatur

Stoppa inte fingrarna i elvispen! Det gör ont!

Medlem

Nej, finns bättre saker och slösa pengarna på än något som EA mjölkat ut.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Om spelet hade varit billigare. Jag betalar inte över 400 för så lite nytt. BF2142 hade lätt kunnat vara en expansion till BF2.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är väl så att de som gillar gruppstrid och lagarbete kommer skaffa bf2142 eftersom det belönas högre (iaf i betan o demot) samt de som inte vet bättre än att de köper spel för namnets skull... Personligen kommer jag nog inte köpa det. Gillar autentisk strid samt utrustning osv... Sci-Fi e inte riktigt min Genre inom strids simulering.

Medlem

Snacka om att vara biased mot Dice och BF-serien...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Första BF-spelet som jag inte köper.

Inaktiv
Skrivet av Verity:

Första BF-spelet som jag inte köper.

Medlem

Betala för en till sketen mod alá vietnam fuck no det är det inte värt.

Inaktiv
Skrivet av mackie:
Skrivet av Verity:

Första BF-spelet som jag inte köper.

Inaktiv

Klart man ska ha det, förstår inte hur folk kan få det till at låta att det är årets buggiaste spell eller nåt.

så jävla buggit är det inte.

Troligen har dom matat sig själva med att det är bara skit och inget att ha så även om det är ett riktigt bra spel så ser dom inte det för att dom redan är programerade att tycka illa om det.

Medlem

skulle spela demot men då kom det upp en sån där "bli medlem så du kan spela" rutan, då blev jag lite lätt irriterad och avinstallerade spelet, så mitt svar är ett självklart nej, har aldrig gillat BF serierna

Medlem
Skrivet av Introx:

Är väl så att de som gillar gruppstrid och lagarbete kommer skaffa bf2142 eftersom det belönas högre (iaf i betan o demot) samt de som inte vet bättre än att de köper spel för namnets skull... Personligen kommer jag nog inte köpa det. Gillar autentisk strid samt utrustning osv... Sci-Fi e inte riktigt min Genre inom strids simulering.

simulering och BF går inte ihop

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Snacka om att vara biased mot Dice och BF-serien...

?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Blir och köpa, finns en del saker som behövs slipas på i spelet. tex grafik laggen som kommer i Titanen osv.

Men helt klart ett skönt spel

Medlem

inte en chans att jag gör

URK
Medlem

det finns 2 typer av människor här de som ser igenom fasaden och de som ser fasaden. EA lägger ner lika mycket pengar på att lura folk att spelet är bra som de lägger på att göra ett spel. de går ut i tv visar bilder av spelet ifrån en super vinklad syn på det.

bf2142 känns mest som en fasad som saknar spelglädje.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av DarthChubby:
Skrivet av mackie:
Skrivet av Verity:

Första BF-spelet som jag inte köper.

Avstängd

Nej, jag är övertygad att man får mer nöje utav de kommande modarna till Bf2 än detta.

Exempelvis Forgotthen Hope 2 och Battlefield Pirates 2 :up::heart:

Medlem

Svaret är: Nej, aldrig i livet.

Medlem

Vet inte riktigt.

Medlem
Medlem
Skrivet av URK:

det finns 2 typer av människor här de som ser igenom fasaden och de som ser fasaden. EA lägger ner lika mycket pengar på att lura folk att spelet är bra som de lägger på att göra ett spel. de går ut i tv visar bilder av spelet ifrån en super vinklad syn på det.

bf2142 känns mest som en fasad som saknar spelglädje.

Nja, finns en tredje också.. Dom som inte bryr sig så mycket om vem eller vilka som gör spelet osv. Och mest spelar det som dom själva tycker är kul. "The Casual Player" som det brukar heta

Jag brukar hålla mig till den gruppen

Medlem

fasiken att endel bra mods kommer till detta spel men vill inte köpa spelet, får vänta ett tag så att priset har gåt ner och modarna är färdiga

Inaktiv

Inte till fullpris iallafall. Vänta tillls det kosta 250 kr som Max..


signatur

Bättre sent än aldrig!

dmn
Medlem
Skrivet av URK:

det finns 2 typer av människor här de som ser igenom fasaden och de som ser fasaden.

Och sen finns det dom som alltid whine:ar om nåt så fort det handlar om battlefield.

Inaktiv

varfört lägga en massa pengar på ett mod spel när de äkta varan kommer snart? enemy territory quake wars

Medlem

Ja. Spelfan är tusen gånger roligare än vanliga BF2


signatur

tjenare!

Skriv svar