Demotesta Made Man

Robot
Medlem
Demotesta Made Man

Väldigt kort men intensivt demo, Man blir lite sugen på att spela fullversionen.

Medlem

hm bara 187mb demo? Skeptisk, men tankar ner det.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Väldigt kort, spelet var ganska fult. Men, jag tyckte det var rätt kul, kan bli nåt... Men det blir nog inte nån dunderhitdirekt. Röstskådespelarena var väl inte jättebra men hyffsade.

Medlem

Tyckte det saknades en hel del men samtidigt har spelet potential. Tyvärr är det fel utvecklare bakom spelet. Om petrion (stavning?) som utvecklade mafia hade fått ta an detta projekt hade det nog blivit riktigt bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Usch, ingen känsla. Kändes som att man sprang omkring med knallpistoler och folk låtsades som att dom hade blivit skjutna..


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Trots den hitills dåliga kritiken ska jag tanka hem och testa demot. Ja, jag har tråkigt.

Medlem

Det är väl killen som gjort storyn till Mafia (Bästa spelet) som har gjort den till MadeMan? Minns inte namnet tyckte jag läste det nån stans. Downloading now!


signatur

Paintball.se
Just the real adrenalin rush

Medlem
Skrivet av redmac:

Om petrion (stavning?)

Illusion?
Du tänker nog på Pterodon men dom har inte gjort Maffia

Medlem
Skrivet av Jower:
Skrivet av redmac:

Om petrion (stavning?)

Illusion?
Du tänker nog på Pterodon men dom har inte gjort Maffia

ja just det, det var Illusion, tack för rättelsen...undra varför jag tänkte på Pterodon..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan inte FZ hosta detta, får 57kb/s. Man är ju lite kräsen när FZ brukar stå till tjänst i vanliga fall. :]

Medlem

Gillar man GTA så är väll detta roligt. Gillar man Mafia (hängivet Mafiafan) så suger det. Det är som The Godfather ungefär.

Medlem

Tyckte att detta var väldigt mkt bättre än "gudfadern".
Även fast de inte är i samma styrka som Mafia. Inte många spel som kan jämnföras med det. Kanske just för att de är många år före sin tid i mitt tycke.


signatur

Paintball.se
Just the real adrenalin rush

1
Skriv svar