Samlarutgåva av Medieval II: Total War

Robot
Medlem
Samlarutgåva av Medieval II: Total War

*njuter*Ser fram mot detta! Redan förbokat och klart. Man sätter ett betydligt större värde på spelet om man har den i fysik form och mer värde sätter man om det också är en samlarvariant. Folk som tankar hem spel har en tendens att sätta en väldigt lågt värde på produkten. Det är vad jag har lärt mig i möte med folk som aktivt snyltar/tankar hem spel (obsevera att jag skrev tendenserar!)


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jo, det är ju klart man värdesätter en samlarutgåva mer eftersom man betalat mer för den. Men, du, redmac.. Efter att ha följt dina inlägg under en tid nu måste jag insistera att du byter din avatar till Don't Copy That Floppy-rapparen. Har svårt att föreställa mig dig som en Homer Simpson-typ

Medlem

Samma tanke slog mig

Har specialutgåvan av Galactic Civilizations II,
bara den kalla metallen gör det värt varenda slant


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Jo, det är ju klart man värdesätter en samlarutgåva mer eftersom man betalat mer för den. Men, du, redmac.. Efter att ha följt dina inlägg under en tid nu måste jag insistera att du byter din avatar till Don't Copy That Floppy-rapparen. Har svårt att föreställa mig dig som en Homer Simpson-typ

hahaha, den var bra. Lite outdated video men kul ändå. Dock tycker jag att den har ett bra budskap och det stämmer delvis.

Sedan har jag svårt att byta min avatar då jag tycker att simpsons är en av de bästa animerade sit coms som gjorts. Dock så börjar de tappa glöden i och med de nya avsnitten. Men tätt inpå ligger även american dad och Family Guy.:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar