Test Drive Unlimited försenas

Robot
Inaktiv
Test Drive Unlimited försenas

Fan :(, förr släpptes skitmånga bra spel, men nu tar de längre tid att göra så.


signatur
Medlem

Detta var ganska väntat eftersom i princip ingen info kommit om pc-versionen.

Har ingen 360, så jag har inte kunnat testat det... men från de filmer jag sett på bla. youtube så verkar framförallt styrningen/fysiken vara något de bör fixa.

Medlem

Jo förhoppningsvis så håller de på att förbättra spelet


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

men för i helsike!


signatur

Meep!

Medlem

Jaha då var det officielt, trots det så har man gång på gång dementerat uppgifter att det är försenat när varenda jäkla spelbutik på nätet har ändrat release datum till februari... Dålig stil:down:

Edit: Btw vad är detta för information, "läs mer", länkar till webbhallen. Är det Atari som har tillkännagett detta eller vad? Webbhalen anser inte jag vara en trovärdig källa för ett release datum...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv
Skrivet av N3m35i5:

Jaha då var det officielt, trots det så har man gång på gång dementerat uppgifter att det är försenat när varenda jäkla spelbutik på nätet har ändrat release datum till februari... Dålig stil:down:

Edit: Btw vad är detta för information, "läs mer", länkar till webbhallen. Är det Atari som har tillkännagett detta eller vad? Webbhalen anser inte jag vara en trovärdig källa för ett release datum...

Källan måste ha blivit fel, korrat nu. /kraket


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

noooo..då får jag väl skaffa krysslåda O


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av kraket:
Skrivet av N3m35i5:

Jaha då var det officielt, trots det så har man gång på gång dementerat uppgifter att det är försenat när varenda jäkla spelbutik på nätet har ändrat release datum till februari... Dålig stil:down:

Edit: Btw vad är detta för information, "läs mer", länkar till webbhallen. Är det Atari som har tillkännagett detta eller vad? Webbhalen anser inte jag vara en trovärdig källa för ett release datum...

Källan måste ha blivit fel, korrat nu. /kraket

Där ser man FZ folket surfar på webbhallen under "arbetstid"

Skrivet av MacCoy:

noooo..då får jag väl skaffa krysslåda O

Nej! Forstätt kämpa, motstå frestenlsen, jag vet att det är en lång tid kvar, men fortsätt kämpa... Stay out of the light!!!:)


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv
Skrivet av N3m35i5:
Skrivet av kraket:
Skrivet av N3m35i5:

Jaha då var det officielt, trots det så har man gång på gång dementerat uppgifter att det är försenat när varenda jäkla spelbutik på nätet har ändrat release datum till februari... Dålig stil:down:

Edit: Btw vad är detta för information, "läs mer", länkar till webbhallen. Är det Atari som har tillkännagett detta eller vad? Webbhalen anser inte jag vara en trovärdig källa för ett release datum...

Källan måste ha blivit fel, korrat nu. /kraket

Där ser man FZ folket surfar på webbhallen under "arbetstid"

Skrivet av MacCoy:

noooo..då får jag väl skaffa krysslåda O

Nej! Forstätt kämpa, motstå frestenlsen, jag vet att det är en lång tid kvar, men fortsätt kämpa... Stay out of the light!!!:)

Japp, jag erkänner, var inne på webhallen. Sparka mig genast


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Medlem

Skulle jag göra en gissning på anledningen till förseningen, är det att spelet är i ett sånt hemskt tillstånd rent funktionellt sett att de måste ha tid på sig att reda ut allt.

360-versionen fungerade bra den första dagen, men sen så pallade spelet inte med trycket längre, och utvecklarna började avaktivera saker och ting som gick sönder. En hemsk oreda och röra som jag inte tror de har ordnat än idag. Skulle kolla det, men min fina 360 lyckades ju repa min TDU-skiva.

Spelet har stor potential, och att de skjuter upp PC-lanseringen ser jag som ett gott tecken.

Medlem
Skrivet av SebbeSkarp:

Har ingen 360, så jag har inte kunnat testat det... men från de filmer jag sett på bla. youtube så verkar framförallt styrningen/fysiken vara något de bör fixa.

Jag kan säga att det inte är något fel alls på styrningen samt fysiken.

Fysiken blir lite konstig eftersom trafiken på vägarna kan ta skada men inte spelares bilar.

Dessutom vill jag pointera att detta inte är ett arkad spel. Utan en form av simulator! Det är inte nfs 300km/h i hårnålskurvorna. Utan mycket mer realistiskt.

Jag hade lite problem att vänja mig vid det till en början men så fort man förstod hur det fungerar är de inga problem.

Medlem
Skrivet av Xarvaz:
Skrivet av SebbeSkarp:

Har ingen 360, så jag har inte kunnat testat det... men från de filmer jag sett på bla. youtube så verkar framförallt styrningen/fysiken vara något de bör fixa.

Jag kan säga att det inte är något fel alls på styrningen samt fysiken.

Fysiken blir lite konstig eftersom trafiken på vägarna kan ta skada men inte spelares bilar.

Dessutom vill jag pointera att detta inte är ett arkad spel. Utan en form av simulator! Det är inte nfs 300km/h i hårnålskurvorna. Utan mycket mer realistiskt.

Jag hade lite problem att vänja mig vid det till en början men så fort man förstod hur det fungerar är de inga problem.

Okej, låter ju bra iaf Spelar mest spel som GTR/GTR2, GT Legends och Live for Speed... så om det är lite mer åt sim-hållet så är det ju bara bra Det e väl bara det att det inte passar så bra att köra med 360's handkontroll. Hoppas de känns ok att köra med ratt.

1
Skriv svar