Armed Assault plåtat

Robot
Bab
Medlem
Armed Assault plåtat

Najs. Irriterar mig dock på modellerna av händerna på gubbarna... fingrarna... detaljer kanske men kolla långfingret på karaktären till höger om han som står närmast kameran:
[http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=3988783&...]
wtf?


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Inaktiv

Mjo dom är oheligt långa deras pekfingrar ^^ För det är nog dom du menar.

Medlem

skulle inte tro det


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Bab:

Najs. Irriterar mig dock på modellerna av händerna på gubbarna... fingrarna... detaljer kanske men kolla långfingret på karaktären till höger om han som står närmast kameran:
[http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.jsp?media_id=3988783&...]
wtf?

lol. Långfinger of doom!

Inaktiv

hahaha långfinger of doom =D
Ögonen ser lite mysko ut också. Men det är stora ytor som vanligt och ändå väldigt snygga modeler. Ja lite ingame filmer skulle va kul och ett färdigt spel.

Sista bilden där de var två som sikta upp i luften.
Tycker de inte borde ha fingret i redo att skjuta läge utan på avtryckaren om det är FI i närheten.
Hoppas de inte har så hela tiden medans man skjuter.
De vill väl att de ska vara rätt och rikigt att man inte har den på avtryckaren men det där stör man sig lite mer på ändå =P


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Medlem

när jag spelar detta så kommer jag sitta o titta hur fingrarna är placerade på gubbarna medans jag blir anfallen av ryska tanks

Medlem

Jävlar säger jag bara!

Medlem

assköna bilder o screens som kommit! holy sweet shit! )

Nu är en demo nära iaf.......typ.

Hur funkade demot till OFP egentligen, fanns det en editor eller vad var begränsningen till själva demot!?
(planerar att spela Armed Assault demot dygnet runt bara det finns en editor, gah, kommer att spela demot dygnet runt hur som helst.)


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Skrivet av Huddex.vU:

Mjo dom är oheligt långa deras pekfingrar ^^ För det är nog dom du menar.

Kan ha att göra med att fingret tydligen ska röra på sig när man trycker på avtryckaren. Jag har inte hört att Arma gått guld än så det är inte färdigt, animationerna var bland det sista dom skulle jobba med.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

när jag spelar detta så kommer jag sitta o titta hur fingrarna är placerade på gubbarna medans jag blir anfallen av ryska tanks

Jag också, det viktigaste av allt faktiskt!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelet ska släppas i Tjeckien den 10:e november och i Tyskland den 30:e november.
Så det dröjer nog inte så länge innan demot kommer.

Hoppas dom får till online distrubitionen så man får det i någorlunda tid iaf.

Inaktiv

haha nu såg jag. kollade bara på den första gubben.

Skrivet av Huddex.vU:

Mjo dom är oheligt långa deras pekfingrar ^^ För det är nog dom du menar.

Redan fixat enligt DEV på det officiella forumet.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

1
Skriv svar