Bilder från Marvel: Ultimate Alliance

Robot
Medlem
Bilder från Marvel: Ultimate Alliance

plast kläder verkar vara årets mode


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vad i helvete är det här?!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Flakmonkey

Ett minispel troligen... och verkar vara en hyllning till Pitfall eller någe ^^

QRT
Medlem

Wii ser även här lite fulare ut.

Inaktiv
Skrivet av QRT:

Wii ser även här lite fulare ut.

yea? spelkänslan som räknas för mig, grafik för dig


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

QRT
Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av QRT:

Wii ser även här lite fulare ut.

yea? spelkänslan som räknas för mig, grafik för dig

Har jag påståt att jag föredrar grafik före spelkänsla? Jag är på Wii's sida, men jag kan väl för det påpeka att Wii's version tyvärr är fulare. Jag ska själv skaffa mig en Wii och inte en ps3.

Inaktiv

nja, det lät så, men man kan inte veta, men missförståndet utrett


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

dkd
Medlem

Vadå växt ur Kalle Anka?


signatur

Ehe.

Medlem

Det roliga med just detta spel är att eld effekterna är mycket snyggare på Wii versionen, samt att spelet körs mycket mjukare mot 360/PS3!

"the Wii version even has a visual benefit in that it runs smoother than either the 360 or PS3 builds, both of which appeared to have a sporadic, if not occasionally choppy framerate"

Eld på Wii-versionen : http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/737/737657/marvel-u...

Eld på 360-versionen : http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/728/728446/...

Inte för att det gör spelet bättre! Och att sedan säga att Wii-versionen är fulare är bara löjligt, vi alla vet redan att Wii inte har världens kraftigaste hårdvara. Spelet är dock betydligt roligare på Wii!

Flakmonkey

Hur vet du att det är det? för att man spelar med wii-moten och den kommer med magi göra alla spel mycket roligare?

Medlem

Inte vet jag, men enligt alla som testat är det betydligt roligare på Wii-versionen pga just kontrollen! Det börjar bli lite passé att bara använda joystick/knappar känns det som.

QRT
Medlem

Jag tyckte då inte att eld effekten på den bilden var snyggare än den på 360n, tvärtom. Sedan Förstår jag inte vad som var så löjligt med att påpeka att Wii-versionen var fulare.. för det var den. Sedan kanske det är mycket roligare, det återstår att se.

Medlem

Växte ur Kalle Anka? Det gör man väl aldrig, har prenumererat i 30år nu


signatur
Flakmonkey
Skrivet av QRT:

Jag tyckte då inte att eld effekten på den bilden var snyggare än den på 360n, tvärtom. Sedan Förstår jag inte vad som var så löjligt med att påpeka att Wii-versionen var fulare.. för det var den. Sedan kanske det är mycket roligare, det återstår att se.

Det kan ju tyckas lite onödigt att påpeka det uppenbara? Jag menar det är ju allmänt känt att Wii inte är i närheten av den kraft som 360 och PS3 har. Ungefär som att påpeka att en Ferrari Enzo är snabbare än en Volvo 240

1
Skriv svar