En flört med World of Warcraft

Skägg.
10 Chambers
En flört med World of Warcraft

Jag skyller allt på @xplejjn, han trillade dit för någon vecka sedan. Med julens extra ledighet kunde jag inte stå emot och efter för många timmars installation var jag tillbaka i Azeroth. Bristen på snö i den riktiga världen fick de vitklädda bergen utanför Ironforge att kännas riktigt mysiga. Men både jag och spelet vet att det bara är en tidsbegränsad flört.

#blogg


signatur
Medlem
En flört med World of Warcraft

Då det är förbannat lätt att gå upp i level nu och du var runt 50+ om jag kommer ihåg rätt? Så borde du försöka nå till Outlands och köpa TBC då jag lovar dig, det känns som ett annat spel i Outlands, strukturen på questsen, alla fina rewards och instancer som är verkligen genomtänkta


signatur

NinjaSkitz.

Skägg.
10 Chambers

Japp, låg precis på lvl 54 och snart 55, otroligt mycket smidigare än tidigare. Questen ger rejält med xp. Jo, blir Outlands så fort jag når 58, ska bli intressant.


signatur
Medlem

Måste ge dig ett till tips, börja inte med quests på lvl58, då du kommer vara klar med alla quest sen tidigt på 61 och då måste du grinda eller göra instancer till 62 innan du kan börja på nästa zone.


signatur

NinjaSkitz.

Antikvitet

Snickelisnack, jag gick genom portalen direkt när jag dingat 58. Är man utförlig i Outland går det utmärkt, men det kan vara lite småsvårt i början innan man kommit 60+. Men Calle, jag kan boosta dig om det behövs.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Du har nog inte brist på quest, jag fick lov att skippa Mountain.. nånting.. helt och hållet pg.a jag var för hög level där, och att fixa lite xp via instancer är juh inte pina det heller, körde iof bara igenom några få ett par gånger..

Men du får ha det så skoj i Outlands. \o/

Skägg.
10 Chambers

Vad skulle jag göra utan pimpdaddy Johns rogue, som bara gör det bakifrån


signatur
Inaktiv

äh, jag är lvl 70 sen länge och har inte ens gjort alla qusterna.


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem

Jag deletade alla mina karaktärer för 11 månader sen..Jag orkar inte att gå igenom allt igen..Behöver bara tänka på nybörjarzonerna så blir jag befriad alla ryck att vilja börja spela igen.

Medlem

Samma sak hände för mig. En polare gjorde mig sugen och man har lirat över vintern här nu men det börjar avta.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

1
Skriv svar