Roboblitz släpps på Steam

Robot
Inaktiv
Roboblitz släpps på Steam

Unreal engine 3 ???

Inaktiv

ja hatar flash sidor även om de va snygg

Medlem

Första spelet på marknaden som använder Unreal engine 3...det var värst.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Första spelet på marknaden som använder Unreal engine 3...det var värst.

Dead rising använder unreal engine 3.


signatur

<3

Medlem

Ja just det, glömnde bort det. SÅ detta är andra spelet som använder motorn


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

hmm, vad jag kommer ihåg så hade vi en diskussion om Dead Rising om detta och vad jag kommer ihåg så hittade ingen fakta om att Dead Rising använder Unreal3 engine, men jag kanske har fel.

Inaktiv
Skrivet av Famest:

hmm, vad jag kommer ihåg så hade vi en diskussion om Dead Rising om detta och vad jag kommer ihåg så hittade ingen fakta om att Dead Rising använder Unreal3 engine, men jag kanske har fel.

ja...jag har för mej ni har diskuterat om det använder ue3 eller ej...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:
Skrivet av Famest:

hmm, vad jag kommer ihåg så hade vi en diskussion om Dead Rising om detta och vad jag kommer ihåg så hittade ingen fakta om att Dead Rising använder Unreal3 engine, men jag kanske har fel.

ja...jag har för mej ni har diskuterat om det använder ue3 eller ej...

Jepp. Det har dom. Men jag vet inte vad dom kom fram till

Flakmonkey

Tror inte vi kom fram till något... Det är dock konstaterat att Capcom har köpt licensen till UE3 så att de kan använda det i deras spel, men osäkert om de gör det till dead rising... men hur det än ligger till så kommer vi nog inte se vad man kan göra med UE3 förrän Epic släpper Gears of War och sen UT2007

1
Skriv svar