Virtua Fighter 5 - nya skärmdumpar

Robot
Virtua Fighter 5 - nya skärmdumpar
Medlem
Virtua Fighter 5 - nya skärmdumpar

Är det bara jag som tycker att bilderna blir sämre och sämre? jaja även hur det än blir så är ju VF en av dom bästa fighting spelen på marknaden så who cares

Inaktiv

Plastgubbe syndromet strikes again där ja minsann :{

Inaktiv

Ser som vanligt riktigt bra ut. Synd bara att SEGA verkligen inte är några höjdare på att plocka skärmbilder från sina egna spel för kvalitén på bilderna blir verkligen skräpiga. Har hittils sett tre riktiga HD-screens från spelet som hade betydligt bättre färgåtergivning och skärpa men vill man se spelet i sin riktiga essé så gör man helt enkelt bäst i att kolla det i rörlig form på t.ex. gametrailers.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Är det bara jag som tycker att bilderna blir sämre och sämre?

Inte var det några HD-screenshots där iallafall

Inaktiv
Skrivet av mogvard:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Är det bara jag som tycker att bilderna blir sämre och sämre?

Inte var det några HD-screenshots där iallafall

Bilderna är ju självklart tagna i 720p direkt från konsolen vilket är tydligt då bilderna är i korrekt upplösning (1280x720). Det verkar som om SEGAs verktyg för att ta bilder ur spelet inte är särskilt bra dock för färgåtergivning, komprimering och annat är på mycket låg nivå.

Medlem

tror det här spelet kommer enbart visa vacker grafik och noll gameplay


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

tror det här spelet kommer enbart visa vacker grafik och noll gameplay

... det där är inte ens värt att kommentera. Årets citat. Signaturmaterial!

Medlem
Citat:

... det där är inte ens värt att kommentera. Årets citat. Signaturmaterial!

Onekligen!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Virtua Fighter är skitroligt, men just nu är Tekken 5 favoriten pga det stora utbudet av spelarkaraktärer(måste fan finnas minst trettio stycken). All-time favorit fightingspel : Dead Or Alive 3, Tekken-serien, Virtua Fighter-serien samt Def Jam: Fight for New York.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

tror det här spelet kommer enbart visa vacker grafik och noll gameplay

Fniss. Du kanske skall läsa på lite om fightingspel innan du yttrar dig. Du dissade nämligen just världens otvetydigt djupaste och mest genomtänkta fightingspelsserie

Medlem

DoA3 är inte ens värt att nämnas i samma mening som VF. DoA3 är en slumpgenerator med flashigt interface.

Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av Night Hawk:

tror det här spelet kommer enbart visa vacker grafik och noll gameplay

Fniss. Du kanske skall läsa på lite om fightingspel innan du yttrar dig. Du dissade nämligen just världens otvetydigt djupaste och mest genomtänkta fightingspelsserie

jag har spelat alla virtua fighter spel och ingen av dom är kul


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

jag har spelat alla virtua fighter spel och ingen av dom är kul

Visst, du tycker inte det är kul. Låt gå för det. Smaken är delad.

Men poängen var ju att du sa att ett spel som är prisat av spelpress och fightingspelare världen över för sitt djup och som spelas på extrem elitnivå i många länder var bara grafik och obefintlig gameplay. Det var där du gjorde bort dig.

Det är ungefär som jag skulle säga "att spela schack är ingen finess utan bara massa snygga snidade pjäser". Och nej, jag tycker inte det är särskilt kul med schack

1
Skriv svar