Snacka Battlefield 2142 med Dice

Robot
Medlem
Snacka Battlefield 2142 med Dice


Gick snabbt för er att lägga upp en nyhet efter att ajg hade skickat ett tips.. Visserligen, så sände Q-Net ut ett medelande strax efter

Medlem

Något säger mig att det kommer vara svårt för Dice att hinna med i chatten


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Chrismet5 asked: when bf2142 is released, will support, patches and rankings be dropped from bf2?
[DICE]LexLuther answers: No, that was a rumor. BF2 will continue to have its stats so don't worry.

Sånt jävla skitsnack från deras sida.. skiter helt i att svara på patch/support-frågan, vimsar istället bort den med att enbart svara på stats-frågan... aaargh vad jag hatar dom

We recognized the unique requirements present from the Clan and Competitive community. Feedback on what you want to see in a competition mode would be very helpful.

communityt har inte sagt något förut eller? hoppas EA lägger ner dice, som de gjort med alla andra prylar de köpt upp..

Medlem

haha... de har ju gjort många sånna...

Inaktiv

"exklusiva" wallpapers HÄR.

Vore trevligare (och snyggare) om det hade varit konceptbilder.

[Edit] Kanske skulle ha nämnt att skrivbordsbakgrunderna länkades efter att Dice chatten var slut. Så varsegod, exklusiva bilder!

Angående chatten med Dice.
Man kunde inte riktigt ställa dem mot väggen, de svarade oftast på samma frågor om och om igen. Tyvärr var inte de frågorna direkt utmanade och heller inte upplysande, varken för Dice eller nån som har spelat demot.

Chansen att få sin fråga besvarad var minimal, men kul att få försöka iaf


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

Inaktiv

Ja, de liknar alltmer politiker...


signatur

God coded the world in six days

Medlem

Fan ta Bf2142 nä jag säger...
BF 3 : Bad company all the way istället.

Vad e detta för jävla beta spel med dåligt opolerat skit
koncept. Lul...

Spankade av Splash Damage / Id software lär dem bli.

Inaktiv

Fattar inte hur Dice gick med på att låta EA köpa upp dem.
Har inge större koll på aktier, men om företaget äger 50% av aktierna så är det de som bestämmer uppköpet... så vitt jag vet.

Nu är Dice insnöad EA "producers" med standardiserat skitsnack.

Jag hoppas Quake Wars kommer få folk att glömma BF och allt annat EA skit.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Fan ta Bf2142 nä jag säger...
BF 3 : Bad company all the way istället.

Vad e detta för jävla beta spel med dåligt opolerat skit
koncept. Lul...

Spankade av Splash Damage / Id software lär dem bli.

Du kanske ska vänta tills man vet mer om Bad Company. Med tanke på vad dom åstakommit än så länge så är det bättre att inte få för stora förhoppningar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av zauii89:

Fan ta Bf2142 nä jag säger...
BF 3 : Bad company all the way istället.

Vad e detta för jävla beta spel med dåligt opolerat skit
koncept. Lul...

Spankade av Splash Damage / Id software lär dem bli.

Du kanske ska vänta tills man vet mer om Bad Company. Med tanke på vad dom åstakommit än så länge så är det bättre att inte få för stora förhoppningar.

Sant,
Dock väntar jag poe 2 ea spel BF : 3 och
Moh: A om båda två total sumpas vill jag
aldrig mer höra ordet EA GAMES.

Inaktiv

Har inte laddat hem demot än men undrar om Scenariona är krigsinspirerade överhuvudtaget.....Jag vill att saker ska vara sönder,hus ska brinna m.m....Kratrar o så lixom...men jag väntar o andra sidan på forgottenhope som jag vet levererar...

Inaktiv
Skrivet av Kee NjullaH:

Har inte laddat hem demot än men undrar om Scenariona är krigsinspirerade överhuvudtaget.....Jag vill att saker ska vara sönder,hus ska brinna m.m....Kratrar o så lixom...men jag väntar o andra sidan på forgottenhope som jag vet levererar...

Banan som är med i demot har inga kratrar eller förstörda hus men det finns lite sprängda och brinnande fordon stående efter vägkanten.

Men det finns sprängda byggnader och kratrar på andra banor, t.ex. Verdun (ingår inte i demot, spelade på den i tune-up betan)


signatur

Dad! You killed zombie Flanders!
He was an zombie?

1
Skriv svar