Betatesta CS: Source-nyheter nästa vecka

Robot
Medlem
Betatesta CS: Source-nyheter nästa vecka

Va? Vad är nytt? Ska de ändra hur man köper vapen nu också? :S De kan väl satsa mer på att röja undan buggar och annat otrevligt.

Medlem

är väl inget speciellt att beta testa. Bättre att dom gör en egen test.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

rätt rolig ide.. kanske man slipper se servrar med enbart 4 vapen (deagle,ak,colt,awp).

och skulle tro att de har testat en hel del internt innan de släpper beta. om det blir bra återstår att se.


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

Haha, jag läste titlen lite fort; "Betatesta CS: Source - Nyheter nästa vecka". Kanske dags att sova.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

är väl inget speciellt att beta testa. Bättre att dom gör en egen test.

Kan jag ju hålla med om, men nu för tiden så är inte offentliga betatest riktiga betatest, utan snarare publicitetsdrag.

Medlem

Orkar inte med CS:s Enda spelet i vilket man kanske lyckas döda en person som står still. Ingen garanti alltså!
Och rätt ofta får man se rundor avgöras med att en "person med 80hp" tömmer sitt magasin i huvudet på "person med 20hp". Person med 20 hp vänder sig om och dödar "person med 80hp" med ett skott som träffar knäskålen. Detta räknas ändå som headshot.

Chatten:
lol?
hahaha!!!!!111
Wtf...!
This game sux.

Blir det något spelande så hamnar jag på en Hidden:source server eller en zombiemoddad CS-bana.

Medlem

Det där du snackar om handlar mkt om Tickrate också. Men visst är hitboxen fucked up ibland men jag kör fortfarande hellre css än 1.6. Dags att gå vidare ^^

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Orkar inte med CS:s Enda spelet i vilket man kanske lyckas döda en person som står still. Ingen garanti alltså!
Och rätt ofta får man se rundor avgöras med att en "person med 80hp" tömmer sitt magasin i huvudet på "person med 20hp". Person med 20 hp vänder sig om och dödar "person med 80hp" med ett skott som träffar knäskålen. Detta räknas ändå som headshot.

Chatten:
lol?
hahaha!!!!!111
Wtf...!
This game sux.

Blir det något spelande så hamnar jag på en Hidden:source server eller en zombiemoddad CS-bana.

Kan inte mer än hålla med, nog enbart av den anledningen jag hatar CS. Hade man fixat till buggar och balanserat spelet lite bättre hade jag nog varit lika galen i CS som alla andra ;p

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

Det där du snackar om handlar mkt om Tickrate också. Men visst är hitboxen fucked up ibland men jag kör fortfarande hellre css än 1.6. Dags att gå vidare ^^

Läste lite om det nu och det verkar vara ett dilemma. Standardiställningen på 33 är kass men med en allt för hög tickrate kan det också strula och sega ner både client och serversida.
Gå vidare till vad? BF2?

Kanske det benjiman, du får akta dig så CS inte kommer och tar dig

Själv känner jag att varje pixel i CS har utforskats så det får nog räcka.
Lirar idag BF2 och det är bra mycket roligare. Den friheten kommer CS:s aldrig att slå, om man inte börjar bygga större banor samt inkludera fordon... Men som jag förstått det finns det stora begränsningar för det då hårdvaran inte orkar "rita" upp allt.
F*n... min dator skulle förmodligen implodera och skapa ett nytt svart hål i universum om jag körde Kubra Dam i CS.

Medlem

Just ja, de skulle ju fixa så att det vapen som köptes minst kostade minst och omvänt eller hur det var..
Naej, undan med hitboxbuggar plus andra buggar och fixa in lite bättre ljud.

Inaktiv

bättre ljud och models kan du väl ändå tanka själv ? finns ju hemsidor med jäkligt bra skins/ljud

Inaktiv

Det var ett tag sen de kom nya vapen.
Någon som vet vad det är för vapen som ska komma?


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem
Skrivet av Outzider:

Någon som vet vad det är för vapen som ska komma?

Jag tror det var fångstpåle och bolas...eller chakram och blåsrör


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar