Hemsidan för ET: Quake Wars uppdaterad

Robot
Medlem
Hemsidan för ET: Quake Wars uppdaterad

argh nu blev man sugen minsann :/

Medlem

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142.. inte för att jag tror skilnaden blir jättestor men lite fler köpare hade det nog gett. givet köp för mig iaf.


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Inaktiv

Ja ska bli kul att testa

Medlem
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142.. inte för att jag tror skilnaden blir jättestor men lite fler köpare hade det nog gett. givet köp för mig iaf.

se det på den ljusa sidan, bf2142 filtrerar bort en hel del spelare mellan 8-13 år, såna som man inte vill ha i QW-communityt

Inaktiv
Skrivet av Katana:
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142.. inte för att jag tror skilnaden blir jättestor men lite fler köpare hade det nog gett. givet köp för mig iaf.

se det på den ljusa sidan, bf2142 filtrerar bort en hel del spelare mellan 8-13 år, såna som man inte vill ha i QW-communityt

Är ju inte samma sak att spela tuffa spel som Quake och Halo utan små späda röster i voice com

Inaktiv
Skrivet av Katana:
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142.. inte för att jag tror skilnaden blir jättestor men lite fler köpare hade det nog gett. givet köp för mig iaf.

se det på den ljusa sidan, bf2142 filtrerar bort en hel del spelare mellan 8-13 år, såna som man inte vill ha i QW-communityt

Då försvinner du också då?

Medlem
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142..

Har de sagt något datum då de skeppar ut spelet? Man är ju inte lite sugen på att gibba strogg!

Inaktiv
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142

battlefield 2142 har inte något att komma med
som skulle kunna slå Enemy Territory: Quake Wars
ser man bara på demot till 2142 så tycker vissa til och med att de är mera ett mod än ett riktigt spel
så Enemy Territory: Quake Wars for the win

Medlem

Jag ser verkligen fram till att få pröva QW, verkar otroligt bra.

Inaktiv
Skrivet av zijn:
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142

battlefield 2142 har inte något att komma med
som skulle kunna slå Enemy Territory: Quake Wars
ser man bara på demot till 2142 så tycker vissa til och med att de är mera ett mod än ett riktigt spel
så Enemy Territory: Quake Wars for the win

och det är npgot skitsnack också, bara för att det har samma grafikmotor så har folk fått för sig att det är ett mod, BF2142 hadde aldrig funkat på den orginala BF2 motorn.

Walkers hadde inte funkat för det fanns itne stöd för det.
väder hadde heller inte funkat. (ja det finns väder)

om man ska vara gnällig så är isåfall alla spel som använder Doom3 motorn ett mod?
eller alla som använder unreal motorn?

det känns som folk försöker hitta vilken ursäkt som hellst att hacka ner på EA och DICE.

Medlem
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142.. inte för att jag tror skilnaden blir jättestor men lite fler köpare hade det nog gett. givet köp för mig iaf.

Se det så här, ET:QW kommer ut som ett färdigt spel, BF2142 gör det inte.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av cribba:
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142.. inte för att jag tror skilnaden blir jättestor men lite fler köpare hade det nog gett. givet köp för mig iaf.

Se det så här, ET:QW kommer ut som ett färdigt spel, BF2142 gör det inte.

och hur vet du det?

alla antar att det kommer vara buggfrit och klart när det kommer ut, snacka om höga förväntningar.

Medlem

quake wars ser hundra gånger roligare ut än BF2142. Som någon sa att man får en full version och inte en halv buggig smörja. Som tex EA kom med Tiger Woods, halva spelet saknades och ändå ska man betala 500 - 600 kr.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av cribba:
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142.. inte för att jag tror skilnaden blir jättestor men lite fler köpare hade det nog gett. givet köp för mig iaf.

Se det så här, ET:QW kommer ut som ett färdigt spel, BF2142 gör det inte.

och hur vet du det?

alla antar att det kommer vara buggfrit och klart när det kommer ut, snacka om höga förväntningar.

'Spelbart' är också ett passande ord. Se på W:ET, har fått bara två patcher eller något sånt under en ganska lång tid.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Skrivet av [ThreeZool:

"]

Skrivet av cribba:
Skrivet av HFarmer:

riktigt synd att de inte fick ut det innan 2142.. inte för att jag tror skilnaden blir jättestor men lite fler köpare hade det nog gett. givet köp för mig iaf.

Se det så här, ET:QW kommer ut som ett färdigt spel, BF2142 gör det inte.

och hur vet du det?

alla antar att det kommer vara buggfrit och klart när det kommer ut, snacka om höga förväntningar.

Höga förväntningar, ja. Men id och Splash Damage har levererat relativt buggfria spel tidigare. Att spelet dessutom försenades några extra månader för QA talar gott. I jämförelse tycker väl "folk" att BF2142 tagit lite för kort tid på sig från tillkännagivande och släpp.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

jämförelse tycker väl "folk" att BF2142 tagit lite för kort tid på sig från tillkännagivande och släpp.

Det gäller samtliga BF spel utom 1942 enligt mig.

1
Skriv svar