Warhammer: Mark of Chaos-media

Robot
Medlem
Warhammer: Mark of Chaos-media

Lite för mkt bloom här och var, men generellt så ser det riktigt bra ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hm, ja.. nåt är det med alla bilder som släppts. Kan inte sätta fingret på vad det är men det gör mig fundersam ^^.

Orcs - you gotta love em!

Medlem

Är det bara nästan lika roligt som Shadow of a horned rat och framförallt Dark Omen, så kommer detta vara en kandidat för GoTY!
Ser alldeles underbart ut! Tänk om Warhammer Online hade sett ut så här istället för den dåliga WoW-designen som spelet nu fått


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Äh, onlinespel måste visa upp sin sämsta sida utåt så folk förstår hur genomrutten genren är.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av LocSin:

Tänk om Warhammer Online hade sett ut så här istället för den dåliga WoW-designen som spelet nu fått

Faktum är att det är inte dålig WoW design..det ser fans mycket bättre ut även om do är inne på samma stil.

http://img227.imageshack.us/img227/7281/warvswow6te.jpg

..att sedan karaktärerna liknar wow är ju inte direkt chockerande. (som alla vet så är ju warhammer förebilden till warcraft)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Äh, onlinespel måste visa upp sin sämsta sida utåt så folk förstår hur genomrutten genren är.

Rutten hur? Enda som är ruttet är väl om man själv totalt saknar social skillz och inte pallar med team play osv..

Ser fram emot detta, gillar Warhammer-världen


signatur
Medlem

Warhammer är lätt ett av det bästa universum som skapats. Mycket brutalt våld och massor med politik. Kan inte bli bättre.

Hoppas detta spelet ger frihet att styra sina armeer ala Total War serien och inte blir mindre taktik där man måste göra exakt det som designerna bestämt, i t.ex. Warcraft eller Dawn of War. Enda problemet är ju att spelet blir mycket svårare att spela bra i multiplayer då. Men föredrar strategi i singleplayer dock, om dem är bra gjorda.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Warhammer är lätt ett av det bästa universum som skapats. Mycket brutalt våld och massor med politik. Kan inte bli bättre.

Exakt vad jag tycker också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar