Ghost Recon: Advanced Warfighter vann BAFTA-priser

Inaktiv
Ghost Recon: Advanced Warfighter vann BAFTA-priser

Inga creds till Grin egentligen då det var Ubisoft Paris studion som fick priset (xbox 360 versionen) versionerna utvecklades helt fristående av olika studios till de olika plattformarna.

Medlem

Kul att Guitar Hero fick ett pris! Spelet är guld en lördagkväll med grabbarna och några burkar förfriskningar!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hur den detta skitspel få priser?
Detta är en tidig beta imo, finns mycket att jobba på i detta spel. Alldeless för slarvigt gjort och dåligt optimerat enligt mig...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Flakmonkey
Skrivet av Laxen:

Hur den detta skitspel få priser?
Detta är en tidig beta imo, finns mycket att jobba på i detta spel. Alldeless för slarvigt gjort och dåligt optimerat enligt mig...

Bara spelat PC-versionen? Tror precis som CNN säger att det är Xbox 360-versionen som får priser och den är enligt uppgift betydligt bättre än PC-versionen... har själv inte spelat PC-versionen men 360-versionen är riktigt riktigt bra

Medlem

okej, tror dig. Hörde också något om att 360 verren var bättre


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar