Playstation Portable - ingen prissänkning i sikte

Robot
Playstation Portable - ingen prissänkning i sikte
Inaktiv
Playstation Portable - ingen prissänkning i sikte

om dom inte äns tänker sänka priset till PSP efter denna tiden, kommer dom då att skita i att sänka priset till PS3 också?

stackars playstation fans -.-

Inaktiv

De borde verkligen sänka priset nu.

Medlem

Riktigt dålig av dem att hålla sina produkter på ett så högt pris
De blir slaktade i försäljningen av DS Lite och ändå så vill de ta hutlösa priser, dåligt Sony!

Hade de sänkt priset så hade kanske PSPn blivit ett realistiskt alternativ för många. Speciellt för oss studenter som försöker leva på vad vi får låna av CSN


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

Jag tror att de bara säger att de inte kommer att sänka deras pris eftersom om de hade sagt att de skulle sänka priset så hade alla väntat med att köpa ett PSP tills de hade sänkt priset. Microsoft gjorde i alla fall så med 360 för inte så länge sedan.

Medlem

Sony blir inte helt slaktade när det gäller försäljningen överallt.

visst i japan kan man säga att dom blir slaktade..

men i USA verkar andra saker gälla.

"If you look at the numbers, they did very well in June. But, if you look at our numbers since launch until now, we have outsold the DS by approximately 900,000 units in North America."

http://www.joystiq.com/2006/07/26/joystiq-interviews-sony-psp...

Inaktiv

men seriöst, psp äger ju..you get what you pay for!

Medlem

Det som gör PSP prisvärd är all homebrew tycker jag. Fw1.5 med DevHook gör att du fortfarande kan spela de nya spelen du köpt utan att uppgradera din Fw.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Skrivet av Ctrl:

Det som gör PSP prisvärd är all homebrew tycker jag. Fw1.5 med DevHook gör att du fortfarande kan spela de nya spelen du köpt utan att uppgradera din Fw.

Priceless. I dubbel bemärkelse.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Svårt att få tag i psp 1.5-version bara... köper man en en ny psp i affären idag o försöker nedgraddera så brickar man den... inte så kul, bättre och billigare o köpa begagnad.

Inaktiv

greedy bastards


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av F3D:

men seriöst, psp äger ju..you get what you pay for!

second that! Det är mycket teknik. Om inte priset passar, köp den inte. Sedan kan man komma väldigt väldigt billigt undan. Finns beganade för ca 1500:-. Thats cheap!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar