FIFA-demo uppe på Marketplace

Robot
Inaktiv
FIFA-demo uppe på Marketplace

Äntligen! Mycket bättre än sina föregångare på 360:n är det! Men en sak som förundrar mig med demot är att jag inte lyckas göra några finter alls. Bara snabba vändningar.

Är det någon som vet hur man gör dribblingar/finter?

Medlem

asså jag blev GRYYYMT besviken efter att ha läst att det skulle vara nytt från grunden! Sitter o kör på en 42" plasma och får svarta widescreens ränder uppe och nere, gubbarna e så små att jag får ont i huvudet! Och som du säger, dribbla funkar inte! Enda som e bra är att det blir lite mera Random spel... men nej, detta blir verkligen inget köp pga kameravinkeln som gör gubbarna 2 mm stora och widescreenen som e HELT meningslös! Är det verkligen så i fullversionen??? NHL2007 var juh typ 2000000ggr bättre än FIFA2007 och då gillar jag inte ens hockey...

Medlem

Jag ber om ursäkt i förväg, för detta kan tolkas som okänsligt, men.. så vaddå, vad hade ni (allmänt uttryckt, inte specifikt du, robbis) väntat er av ett FIFA-spel? För oss som uppskattar ett bra fotbollsspel så har det ju bara funnits ett enda alternativ de senaste åren: Pro Evolution Soccer/Winning Eleven-serien.

Ren allmän observation, har ju själv inte provat senaste FIFA.

Flakmonkey
Skrivet av Kyraal:

Jag ber om ursäkt i förväg, för detta kan tolkas som okänsligt, men.. så vaddå, vad hade ni (allmänt uttryckt, inte specifikt du, robbis) väntat er av ett FIFA-spel? För oss som uppskattar ett bra fotbollsspel så har det ju bara funnits ett enda alternativ de senaste åren: Pro Evolution Soccer/Winning Eleven-serien.

Ren allmän observation, har ju själv inte provat senaste FIFA.

De finns fortfarande de som lever i det förflutna och tror att FIFA och andra EA Sports-spel är det enda alternativet

Medlem

Tyckte det var riktigt schysst Lite fysik på bollen denna gång.

Inaktiv

tyckter spelet verkar grymt bra och ser fram emot det som satan
Sen kan ju pes fanboy_13 som Kyraal sluta posta sina fjantiga inlägg

Medlem

PES spelen är så sjukt mycket bättre en fifa. När man väl sitter och spelar PES går det inte att gå tillbaka till fifa, man blir bara irriterad av hur dåligt det är.

Medlem
Skrivet av eMPii:

tyckter spelet verkar grymt bra och ser fram emot det som satan
Sen kan ju pes fanboy_13 som Kyraal sluta posta sina fjantiga inlägg

Försöker komma på något vettigt att säga som svar här, men nivån påminner lite om när min 10-åriga lillebror försöker reta mig genom att kasta pappersbitar på mig..

Hur som helst, det fanns en tid då jag älskade att spela FIFA-spelen, men den är längesedan förbi. Om du gillar dem, bra för dig, kommer inte försöka övertyga dig om det motsatta; min kommentar är till de som provat demot och insett at det inte är bra.

Inaktiv

Grymt bra spel tycker jag.
har testat det till pc med, men tycker att 360 versionen var bättre. helt klart snyggare. vackert.

1
Skriv svar