Rainbow Six: Vegas-demo snart på Marketplace

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas-demo snart på Marketplace

Pc då? :'(

Medlem

Bra fråga! Vi vill ju se (tja, jag då ) pc demo!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

hoppas det blir en SP och MP demo


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ja exakt. Vi pc spelare vill ju ha ett pc demo. Varför ska det alltid vara så att konsolägarna får demos i förväg?


signatur

Spelar på: PC, PS3, PS4
PSN ID: dedday

Medlem

För att vi är bäst Nää jag vet inte faktiskt men det verkar som spelutvecklarna gillar konsoler mer

Medlem
Skrivet av BlackBurn:

För att vi är bäst Nää jag vet inte faktiskt men det verkar som spelutvecklarna gillar konsoler mer

snarare så att piratkopieringen inte är i närheten av så stor som på pc och därav prioiterar de konsolerna först då de ser till att spelutvecklarna har bröd för dagen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan ju vara att det är enklare att utveckla till konsol också med tanke på att alla har samma hårdvara.

Medlem

PC Gaming is dead!

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

PC Gaming is dead!

jojo troligt du,

Medlem
Skrivet av Huddex.vU:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

PC Gaming is dead!

jojo troligt du,

My opinion = truth

Inaktiv

va fan det stod att det skulle komma ut till pc

Medlem
Medlem

Intressant helt klart. Tycker det ser bra ut men jag har blivit besviken förut på spel som dessa så helt underbart att ett demo kommer ut på XBLM fram igenom!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

hoppas det blir en SP och MP demo

Ledsen att göra dig något besviken. Demot kommer endast att innehålla Singleplayer, åtminstone så vitt jag vet.


signatur

FZ - Sveriges bästa spelsida

Inaktiv

SP eller MP, whatever! det viktiga att se är i fall spelet flyter bra. På filmerna man sätt från ingame del så har de varit en himla massa ryckade o skipande. små jobbigt att se i ett shoot'em up.. hoppas iaf att de flyter på bra *håller tummarna*

Medlem

Drivs inte detta spel av Unreal Engine 3.0?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Flakmonkey

De använder en egenutvecklad motor den här gången

Medlem

åfan? jag trodde att de använde ue3 där ser man, tack för info


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar