Vampire: the Masquerade patchat

Robot
Medlem
Vampire: the Masquerade patchat

Detta är vad man kan kalla Fan-support. Jävligt skönt att det finns sådana som ägnar tid till saker som detta ändå.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

haha verkligen beundransvärt alltså.. kanske borde ge spelet en chans snart.


signatur
Medlem

Det var värt en chans redan från första början även om man inte kunde klara spelet

Medlem

Det är EA som gör patchen eller?

Drunkey_Monkey_Boxer: Vad var det för grej som gjorde att man inte kunde klara spelet? (Har spelet, men aldrig spelat det av någon underlig anledning...kan iofs vara att man var rätt trött på allt tjat om vampyrer när man fick den)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Det är EA som gör patchen eller?

Drunkey_Monkey_Boxer: Vad var det för grej som gjorde att man inte kunde klara spelet? (Har spelet, men aldrig spelat det av någon underlig anledning...kan iofs vara att man var rätt trött på allt tjat om vampyrer när man fick den)

har du inte spelat det så är det en solklar rekommendation med dessa patchar. Det var rätt så buggigt när det släpptes men känslan och storyline var så jävla nice.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Det är EA som gör patchen eller?

Drunkey_Monkey_Boxer: Vad var det för grej som gjorde att man inte kunde klara spelet? (Har spelet, men aldrig spelat det av någon underlig anledning...kan iofs vara att man var rätt trött på allt tjat om vampyrer när man fick den)

Man kommer inte förbi just en del i spelet, som man är tvungen att ta sig igenom. För spelet hängde sig, för alla det var en mega bugg hehe

Inaktiv

Tyvärr funkar inte spelet så bra på ny hårdvara, men prova ändå!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Det var värt en chans redan från första början även om man inte kunde klara spelet

Jag patcha faktiskt aldrig mitt men det funka klockrent iallafall att klara av det.

Ruskigt skoj spel för övrigt! Blir stor skillnad beroende på vilken vampyr man blir också. :]


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jag hade bara ett problem i spelet

när man skulle hoppa ned i båten i grottan innan allting åker i luften

, annars var det buggfritt för min del.
Riktigt kul spel som man absolut ska testa om man inte har gjort det redan.
Man kanske skulle återinstallera det i alla fall?.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Jag hade bara ett problem i spelet

när man skulle hoppa ned i båten i grottan innan allting åker i luften

, annars var det buggfritt för min del.
Riktigt kul spel som man absolut ska testa om man inte har gjort det redan.
Man kanske skulle återinstallera det i alla fall?.

Men just den buggen gör ju att det inte går att klara spelet så

Medlem

gick att fuska förbi det stället genom att "hoppa" till nästa karta helt enkelt, gjorde jag....

Sen tyckte jag inte spelet var någon höjdare, bakgrunds story och allt sånt är hur bra somhelst i Vampire världen. Men detta spelet var så instängt, hadde man haft lite frihet, normal dygnsrytm så man fick gömma sig på dagarna osv hadde det kunnat vara otroligt bra. Som det är nu är det klart godkänt men inte så mkt mer. (sen att det flöt så jäkla dåligt på min maskin kanske spelar in lite med)


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Mmm.. jag gjorde också så att jag laddade in nästa del precis innan båten så fixade det sig.

Jag tyckte spelet var skitbra

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Men detta spelet var så instängt, hadde man haft lite frihet, normal dygnsrytm så man fick gömma sig på dagarna osv hadde det kunnat vara otroligt bra. Som det är nu är det klart godkänt men inte så mkt mer. (sen att det flöt så jäkla dåligt på min maskin kanske spelar in lite med)

Spel blir genast lite tristare när de inte flyter på
Fast dygnsrytm var bra att de inte hade med, det skulle ha tagit bort för mycket av flytet i spelet tycker jag, för att inte tala om hur instängd det skulle ha varit. Kanske att man skulle kunna ha med det som moment under ett längre uppdrag möjligen.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar