Far Cry uppdaterat

Robot
Medlem
Far Cry uppdaterat

Sweet! 8)


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Körde igång ett par savgames för bara några dagar sedan och FC var lika kul som första gången man lirade det Vågar man hoppas på att det bli ännu bättre med de tillkomna patcharna?

Medlem

Snacka om att man vårdar sitt spel, crytek värnar om sin community jämfört med ea/dice...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

de hade ju lite strul med tidiga patcharna där.. som blev beta.. släptes och sen drogs tbx etc. men vackert är det vinner fortfarande i mina ögon.


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

Det är konsumentvård på högsta nivå, annat än man kan säga om nyare tillkommna titlar och programvaruhus som bara spottar fram ena spelet efter det andra, utan att ens fråga sig, FUNKAR SKITEN?

Nej det är rätt stressa ihjäl folk med att totalt bombardera dom i tv sofforna med nya fräcka CGI filmer, som inte ens relaterar till själva spelupplevelsen, prodda ett halvfabrikat, sälj det dyrt till miljoner "spelpundare" för att senare patcha efter eget behag
eller smak!

Och när folk ledsnar eller blir förbannade, gör en ny titel och börja på ny kula!

/S


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Heh, jag som precis fått ett färskt exemplar av Far Cry i brevlådan från Gainward. Fick beställa gratis i och med köp av GFX och då blev det FC. Ska ta och spela igenom igen jag med.


signatur
Inaktiv

Finns det någon mod till FC som bättrar grafiken för de med high end kort?

Medlem

Nej med det finns HDR patch som möjlig gör High Dynamic Range lightning som e riktigt najs, sen finns ju en farcry 64bit mod som fungerar även om du har vanliga XP som bättrar vissa texturer, ger bättre drawdisstance och lite annat smått och gott. Och så finns det lite annat tweak man kan göra för att få spelet att se snyggare ut, kolla gärna in Tweakguiden till Farcry:
http://www.tweakguides.com/Farcry_1.html

Lycka till


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar