Frontier 1859 - onlinerollspel med kofösare

Robot
Medlem
Frontier 1859 - onlinerollspel med kofösare

Fan vad skumt, sa till min dotter häromdagen att det är skumt att det inte finns kopojke mmorpg


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Fan vad skumt, sa till min dotter häromdagen att det är skumt att det inte finns kopojke mmorpg

Du tycker inte det är konstigare att det inte finns ett enda western-spel ens?

Det här kommer nog fetfloppa, som alla andra westernspel.


signatur
Medlem

Tja, Call of Juarez har ju höjt standarden på Western spel rejält tycker jag. Inga MMORPGs i sikte vad jag sett dock..utan detta då, men det är ju knappast i sikte än så länge.

Medlem

Det kommer nog ut om 2-3 år med grafik och funktionalitet från 2-3 år sen med ett betyg på lägre än 2-3 fz.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av cammo:

Du tycker inte det är konstigare att det inte finns ett enda western-spel ens?

Det här kommer nog fetfloppa, som alla andra westernspel.

300 miljoner amerikanare...nog finns det säkert folk som kan vara intresserade av Kåbåjsar spel..problemet är nog snarare att komma upp med ett bra spel.

Och som en annan sa - Call Of Juarez, Outlaws, Gun, Desperados, Desperadoes 2,Wanted: A Wild Western Adventure.. nej du har rätt, det finns inte ett enda western-spel

Edit: Dom håller på med nått western skit till PS3 också..

Edit: Yes, westernspel brukar kanske inte vara världens roligaste i alla människors ögon - men måste ett spel vara omtyckt av alla för att vara ett bra spel?
Och det var intressant hur du kan säga att det inte finns ett enda western spel och sen följa upp det med att den komma floppa som alla andra western spel! lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

FZ: Brokeback Mountain tar AFAIK plats 1963 D:

Medlem
Skrivet av the wookiee:

FZ: Brokeback Mountain tar AFAIK plats 1963 D:

Tror nog inte det var årtalet dom syftade på


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av the wookiee:

FZ: Brokeback Mountain tar AFAIK plats 1963 D:

Tror nog inte det var årtalet dom syftade på

Stor skillnad på en homosexuell cowboy anno 1963 och en indian-slaktande en år 1859.

Medlem
Skrivet av the wookiee:

Stor skillnad på en homosexuell cowboy anno 1963 och en indian-slaktande en år 1859.

Lol - ärru humorbefriad eller?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar