Splash Damage förklarar Brink-försening
Puts, polering och balansering står på menyn de kommande månaderna.
#bethesda, #brink, #splash-damage
Tja om det nu faktiskt handlar om finputsning så är det väl rimligt. Bättre att släppa ett färdigt spel än ett förhastat buggigt spel, många ger ju upp direkt på spelet om det inte är bra från början vilket vore synd då detta verkar bli riktigit nice.
Welcome to the Manglerdome
Ja, Brink är helt klart på min wanted-lista. Taktisk men ändå enkel manövrering och till synes toksmäckert uppdragssystem för bra samarbete. Splash Damage vet vad de gör, Enemy Territory är golden.
Ja, Brink är helt klart på min wanted-lista. Taktisk men ändå enkel manövrering och till synes toksmäckert uppdragssystem för bra samarbete. Splash Damage vet vad de gör, Enemy Territory är golden.
ja man kan ju hoppas att de lärt sig av "ET: QW" och satsar mer på ett "wolf: ET" liknande koncept
Ja jag vet att jag är bäst!
tycker deras "styr" system är intressant och kan bli bra, men det kan också bli en flopp. roligt var om dom fanns riktigt mycket man kunde göra med s.m.a.r.t och som kändes naturligt, hårdkör quakelive och det är egentligen av två anledning, exakt shooter, also skill baserad, och rocket jumping som tillåter rörelse som inte nåt annat spel har. kanske brink kan ta ner det på jorden men ändå gör nåt som blir mer än bara springa och skjuta.
Hoppas detta inte blir för mycket rpg över det och blir ett fps spel man kan tävla i. med mycket rutin skicklighet med liknande blandning av cs och mw2 med lite blandning.
Och att man tåler mycket och skotten som ger bra utdelning av aim. Så inte det är mw2 skjuta i foten 58 dmg typ huvudet 100.
dvs 2 skott i foten lika bra i princip.
ja ni fattar. Älskar att smart systemet kommer sätta snipers i hög rörelse och inget campande även om det kommer förekomma vilket jag har inget emot men att man kan iaf kontra campare jävligt lätt och på många sätt tack gode gud för detta fps spelet!