Splash Damage förklarar Brink-försening

Robot
Splash Damage förklarar Brink-försening

Puts, polering och balansering står på menyn de kommande månaderna.

#bethesda, #brink, #splash-damage


Medlem
Splash Damage förklarar Brink-försening

Tja om det nu faktiskt handlar om finputsning så är det väl rimligt. Bättre att släppa ett färdigt spel än ett förhastat buggigt spel, många ger ju upp direkt på spelet om det inte är bra från början vilket vore synd då detta verkar bli riktigit nice.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Skägg.
10 Chambers

Ja, Brink är helt klart på min wanted-lista. Taktisk men ändå enkel manövrering och till synes toksmäckert uppdragssystem för bra samarbete. Splash Damage vet vad de gör, Enemy Territory är golden.


signatur
Medlem

Meh, ser ut att bli för konsolskadat. Men ajja, jag kan ju ha fel.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

verkar som en bra blandning mellan team fortress 2 och mirror's edge vilket båda är mycket bra spel, sen så verkar det vara lite RPG aktigt vilket gör det hela ännu bättre!

Medlem

Hoppas bara att de har bättre stöd för det här än ET:QW.
Det är väl det enda som gör mig tveksam till brinkköp just nu.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Ish
Medlem

Gillade verkligen broderlands, med undantag för Moxxy DLC'n som kändes lite överflödig/onödig.. Detta verkar ju bli hur kul som helst!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

bättre att dom lägger ner mera tid än att odm ger ut ett spel som buggar och massa sånt skit, har inget emot att vänta så: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av spiken:

Ja, Brink är helt klart på min wanted-lista. Taktisk men ändå enkel manövrering och till synes toksmäckert uppdragssystem för bra samarbete. Splash Damage vet vad de gör, Enemy Territory är golden.

ja man kan ju hoppas att de lärt sig av "ET: QW" och satsar mer på ett "wolf: ET" liknande koncept


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Har längtat efter det här sen första bilden kom! Bra att de lägger ner tid på att göra det bra och inte släpper det i all hast.

Medlem

tycker deras "styr" system är intressant och kan bli bra, men det kan också bli en flopp. roligt var om dom fanns riktigt mycket man kunde göra med s.m.a.r.t och som kändes naturligt, hårdkör quakelive och det är egentligen av två anledning, exakt shooter, also skill baserad, och rocket jumping som tillåter rörelse som inte nåt annat spel har. kanske brink kan ta ner det på jorden men ändå gör nåt som blir mer än bara springa och skjuta.

Medlem

Hoppas detta inte blir för mycket rpg över det och blir ett fps spel man kan tävla i. med mycket rutin skicklighet med liknande blandning av cs och mw2 med lite blandning.

Och att man tåler mycket och skotten som ger bra utdelning av aim. Så inte det är mw2 skjuta i foten 58 dmg typ huvudet 100.

dvs 2 skott i foten lika bra i princip.

ja ni fattar. Älskar att smart systemet kommer sätta snipers i hög rörelse och inget campande även om det kommer förekomma vilket jag har inget emot men att man kan iaf kontra campare jävligt lätt och på många sätt tack gode gud för detta fps spelet!

1
Skriv svar