Battlefield 2142-demo nästa vecka?

Robot
Battlefield 2142-demo nästa vecka?
Inaktiv
Battlefield 2142-demo nästa vecka?

Yes please

Medlem

Jag har nog prövat tillräckligt


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nej tack.


signatur
Inaktiv

att tacka nej till ett demo som visar hur spelet är när det släpps visar värkligen hur insnöade folk är.

Inaktiv

Får väl ser hur slutresultatet blev...


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av [ThreeZool:

"]att tacka nej till ett demo som visar hur spelet är när det släpps visar värkligen hur insnöade folk är.

Du menar att om jag tackar nej till ett demo för att det inte är min genre eller inte faller mig i smaken av ngn anledning så är jag insnöad? Dessutom så kanske andra prioriterar bojkotten mer än att få spela BF2142, så att utvecklarna tänker till nästa gång. Det finns andra spel att spela...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag tänker iaf tanka hem demot... men efter bf2 så lär det ju inte bli ett köp av detta iaf

Medlem

Håller med sebbe. Att testa blir det men något köp tror jag inte. Blir Quake Wars för hela slanten istället. Alla idioter (vilket det finns många i BF2) får gärna hålla sig till 2142.

Medlem

mjo.. demotest för att se skilnaden mot beta-versionerna (liten lista de hade o fixa där) men att gå så långt som att köpa det är ytterst tveksamt. framtiden kändes mest grå och livlös.


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

Enda sättet att bli av med dem små jobbiga snor varelserna är att det kommer ett spel som är väldigt pc-krävande. För oftast har dem små snor varelserna inte råd att uppgrader sina pc så ofta, så jag längtar efter Frontlines-Fuel of War och ET-QW. Men testa demot av BF2142 lär jag göra och säkert köpa det också. Tills dem 2 andra spelen kommer!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Demot kommer bli ett vinna eller försvinna för min del. Om det inte fångar mitt intresse mer än betan så blir det nej tack till BF2142. Jag lirar hellre BF2.

Medlem

Får se hur demo är.. Spelar egentligen ingen roll, då jag har alla andra spel i serien (förutom BF2´s jävla EA download "exp") så kommer man nog köppa det, men om det spelas är en annan fråga.

Inaktiv

Låt mig gissa... IGN eller GameSpy required?....

Medlem

Lär inte skilja sig så mycket från den sketna betan.. endast dom riktiga bf2 fanboysen lär uppskatta detta skitspel.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Lär inte skilja sig så mycket från den sketna betan.. endast dom riktiga bf2 fanboysen lär uppskatta detta skitspel.

Nej tycker att 2142 som spel är rena skiten.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Att inte hata allt som har med EA att göra här är som att inte röka när man är 13.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Lär inte skilja sig så mycket från den sketna betan.. endast dom riktiga bf2 fanboysen lär uppskatta detta skitspel.

1. hur vet du att det inte kommer skillja sig något, vet du något som vi anndra inte vet?

2. måste man vara en fanboy för att uppskatta ett spel?

bara för att du itne tycker om det behöver du itne komma in och spy galla över denna tråden med dit skitsnack!

Medlem

Demot kommer avgöra för mig ifall det blir köp eller ej.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Danke!

Ska bli kul att se vad som har ändrats från den öppna betan

Medlem

Skall bli kul att få testa demot.

O lägg ned gnället för jösse namn! Gå in i den separata "Jag hatar BF2 och EA" -tråden i BF2-delen om ni måste gnälla...


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Men det är ju så roooligt att gnälla

Vi har ju alla våra åsikter. Själv blir jag irriterad på folk som är så positiva gentemot DICE och EA, och önskar att de kunde gå till en "Jag älskar BF2 och EA"-tråd någonstans

Kommer hur som helst ge demot en chans. Är det bra så kommer jag inte klaga. Destå fler bra spel, destå bättre för oss alla..

Inaktiv

Jag kan räkna mej som en BF2 fanboy då jag fortfarande spelar efter alla patchar och uppskattar spelet. Men BF2142 har gått för långt på ett par områden, och då har man inte ens nämnt INGAME REKLAMEN.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Spännande att se om de inkluderar reklamen i demot.

... demon? demonen? ... demonet..?

Inaktiv

"this gun is sponsored by ESPN the world wide in sports!"

Medlem

Buggigt, reklam, mest en mod till BF2 för 400kr, dålig nätkod.,osv.

(Nej, det har säkert itne fixxat alla storbuggar från betan, vi snackar om EA/Dice här)


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ska spela demon å säga massa bra saker om den bara för att reta alla andra här på fz, tihihihih


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av LannY:

ska spela demon å säga massa bra saker om den bara för att reta alla andra här på fz, tihihihih

mig retar du inte, jag gillar osså spelet, kan inte fatta hur folk orkar whina om reklamen i spelet. Det fanns då inten reklam i betan. Och på en skala hur mycket kommer man att bry sig om reklmanen egentligen? den finns fan överallt annars, på stan, i busskurer, internet, TV, radio, tidningar, till och med i PC gamer och på FZ. Fattar inte hur folk orkar... Spelet har ett najs concept som tilltalar mig, vet dock inte om det kommer att bli bättre eller sämre än Quake wars dock,

blir till att vänta och se.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av conthox:

jag tackar nej till ett demo för att det inte är min genre eller inte faller mig i smaken

vad fan gör du då i den här tråden? Tror du att folk vill höra ditt skitsnack?

Skrivet av SWEBarb:

sketna betan.. endast dom riktiga bf2 fanboysen lär uppskatta detta skitspel.

Med ett sådant snack passar du bättre in på www.fragbite.com eller i sandlådan...

Snälla! bespara FZ sånt här.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Open betan tyckte jag var lite rolig, men det skulle vart 2 ggr roligare om servern inte crashade när folk plantade demopacks på titan. Det är inte så härligt när det tar en 5 minuter minst att ladda en map Aja ska bli intressant om dom lyckats optimera. Jag är ingen insjunken bf spelare precis men ibland för lite omväxling så går det.. Så länge man inte spelar för ofta för att börja hata eller älska det.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

12
Skriv svar