Battlefield 2142-demo nästa vecka?

Inaktiv

jag förstår inte varför folk hatar bf2142..
själv tyckte jag det va roligt... och konstigt nog flöt det på bättre än vad bf2 gjorde...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Skrivet av MacCoy:

jag förstår inte varför folk hatar bf2142..
själv tyckte jag det va roligt... och konstigt nog flöt det på bättre än vad bf2 gjorde...

Dom sågar BF2142 bara för att Dice inte gjorde BF2 exact så som dom ville ha det (squad jumping) och alla buggar som gjorde spelet ospelbart (konstigt att jag kunde spela det då).

undrar hur många av dom som är över 14 igentligen.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Enda sättet att bli av med dem små jobbiga snor varelserna är att det kommer ett spel som är väldigt pc-krävande. För oftast har dem små snor varelserna inte råd att uppgrader sina pc så ofta...

Åjo. Det är "snorvarelserna" som har bland de fetaste riggarna. De har päron som köper åt dem :\


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av Laxen:
Skrivet av conthox:

jag tackar nej till ett demo för att det inte är min genre eller inte faller mig i smaken

vad fan gör du då i den här tråden? Tror du att folk vill höra ditt skitsnack?

Jag försvarade de som du kallade insnöade, jag skrev inte att jag skulle tacka nej till demot. Sluta felcitera mig och sluta med ditt skitsnack.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

jag tror att dom flesta som testar demot kommer sluta med att dom kommer hemknatande med hela spelet.
EA/DICE lär ju satsa allt på demot så att dom får det helt felfritt och då kommer alla som provar det tro att dom har skärpt sig.
Sen när man har hela spelet så kommer alla buggarna fram igen och vips så har dom lurat alla igen!

Jag tänker inte prova eller köpa spelet av en simpel anledning. EA är skit

Medlem

Men herregud.. Nu får det väl ändå räcka. Vi har alla rätt till våra åsikter, och så länge som vi inte börjar med personliga påhopp så ska vi väl ändå få uttrycka dem, även i denna tråd? Jag kan hålla med om att t.ex. "fan vilket skitspel" inte är särskilt konstruktivt, men det här är ju en nyhetstråd. Inte EA's privata betaforum. Folk får säga "fan vilket skitspel" om de vill utan att folk med andra åsikter börjar be dem dra åt helvete.

Medlem

GTFO!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nu blir jag nyfiken på vad du redigerade i ditt inlägg

Medlem

Demot kommer på torsdag!!
Onsdag för de som bokar spelet vi EA Downloader.

http://www.gamershell.com/news/33227.html

12
Skriv svar