Tillbaka från andra sidan storpölen

Skägg.
10 Chambers
Tillbaka från andra sidan storpölen

Ah, efter fjorton timmars sömn är jag klar nog i skallen för att sammanfatta veckans resa till Montreal, Kanada.

Resan dit gick väldigt bra, inga förseningar och de åtta timmarna på flyget mellan London och Toronto gick bättre än vad jag trodde. Lyckades till och med sova. Sexton timmar efter avfärden var vi framme i Montreal, halv två på natten lokal tid. Ett par timmars sömn, sen var det frukost med resten av gänget, en handfull från #Ubisoft och cirka femton journalister från hela Europa.

[fright][eos_image="55489"]Så taktiskt som väntat[/eos_image][/fright]Därefter transport till den stora studion för dagens visning av #Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2. Efter demonstration och intervjuer var vi lediga ett par timmar. Jag, en finsk, en norsk och en Moberg (Fredrik, nordisk pr-ansvarig) stack in till stan för lite shopping. De andra köpte sneakers, massa blu-ray och en Canada Goose-jacka (såklart) medan jag hittade The Anniversary's debutplatta Her Majesty för 130 kronor.

[fright][eos_image="48997"]Så snyggt som väntat[/eos_image][/fright]Nästa dag var det liknande schema, fast med #Far Cry 2 i fokus och våra signaturer på [[NDA]]-dokument. Innan ett specifikt datum får vi inte publicera något om våra upplevelser, men jag kan lova er att båda spelen verkar lovande. Inga fans av de första spelen lär bli besvikna men detaljerna får jag spara till ett senare tillfälle.

#blogg


signatur
Inaktiv
Tillbaka från andra sidan storpölen

Du tog med dig en version av Rainbow Six: Vegas 2 till mig eller?

Skägg.
10 Chambers

Jag försökte, men den kanadensiska gränspolisen (i röda uniformer och breda hattbrätten) tog det. Tyvärr.


signatur
1
Skriv svar