Skurkar i Filmer

Medlem
Skurkar i Filmer

Jag älskar att se på film, det är nästan en hobby även om jag knappt kan tycka att se på film är en hobby.. Tidsfördriv kanske men det är väl vad en Hobby är.
Anywho!..

När man börjar titta på dagens filmer så kan man verkligen sucka djupt åt hur filmindustrin ser ut. Det är som efter att filmen Matrix kom ut 1999 så måste nästan alla filmer ha en Ubertwist och alla badingar vara lika stela som Hugo Weaving (Mr Smith) Finns knappt några grymma baddisar i dagens filmer. Actionfilmer är väl det man mest ser på, så det är dom jag mest blir så irriterad på när man tittar på dem.

Den senaste Actionfilmen jag tyckte var bra måste nog ha varit Batman Begins den var häftig och snygg men fortfarande så var det något som saknades i Ra's Al Ghuls Skägg, Inte i skägget då utan att det som saknades var En grym Skurk.. Om filmen hade haft det så skulle den ha fått 5 bananer av 4 möjliga.

Så om man skall gå till någon cool skurk så måste jag nog välja Hans Gruber i Die hard. Han är nog också den enda som man känner att han är en trovärdig hollywood baddie. Men om jag skulle bli tvungen att välja en annan Skurk så skulle jag välja Jean-Baptiste Emanuel Zorg i filmen Femte Elementet.. Inte så trovärdig men ack så skurkaktig han är.

Vilka är era favvo skurkar?

#blogg

Medlem
Skurkar i Filmer

Åh glöm inte Bricktop i Snatch, kan det bli värre ?
en riktigt ryslig herre som jag helst inte skulle vilja möta


signatur

"They`ve made a what out of it!?"

Medlem

ZOOOOOORG!

Såg precis Femte elementet härom natten grym film.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Fifth Element är något som borde klassas som världens bästa film.. Den har allt, plus lite till

Medlem
Skrivet av Loading:

Fifth Element är något som borde klassas som världens bästa film.. Den har allt, plus lite till

Naket?


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

ja den har även Naket..

Medlem

Kan inte mer än hålla med Loading!


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar