Spela Doom på Xbox 360

Robot
Medlem
Spela Doom på Xbox 360

Hade gärna velat haft, men känner inte för att betala över 100kr för första doom spelet :<

Inaktiv

fan va kast at dom säger att det är i HD, när det är i 4:3 fromat och svart kanter på sidorna.

Medlem

japp de e lite kasst

men kul att ett DOOM som e ett riktigt klassigt spel kom till X-box 360

då väntar vi bara på duke 3d också så e de fullbordat


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Jag säger bara keep up the good work ms

Medlem

scrennshots någon???


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

scrennshots någon???

Ser ut som gamla hederliga Doom helt enkelt. Tror vi alla sett det

Medlem

Spelade igenom demot, men kontrollerna fick mig att grimasera illa. Kändes nästan som jag förolämpade klassikern genom att använda en handkontroll. Men, men.. hade jag använt en handkontroll när jag spelade det för 13 år sedan, så hade det ju varit tvärtom, säkerligen

Edit: Slarvfel.

Fann Doom 1/2 mycket roligt lira i coop med polarn, två mot helvetets armeér. På den gamla onda tiden över nollmodemskabel innan nätverkkort blev standard.
Att kalla det en uppfräschad version är dock snudd på lögn. Skillnaden är knappt märkbar, speciellt när det funnits spelmotoruppdateringar i flera år som är betydligt bättre gjorda att få gratis av fans.
Att de inte kunde punga ut med en liten slant för ett snyggare lir och köpa en av de projekten, visa lite stöd för modd-communityn som stod bakom en stor del av spelets framgång, känns faktiskt jäkligt snålt.

Inaktiv

Hade det till sega saturn, det räcker

Medlem

DooM!! :heart: Satt och lira lite igår, grymt kul!

Hoppas dom kommer ut med DooM 2 också! Då jäklar ska jag lira E2M5 (tror jag det var) på Deathmatch tills jag sprängs i bitar Vet inte hur många timmar man spenderade på det där liret och just den banan.

Medlem

gamla gooda minnen :heart:


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Får väl lov att tipsa om ZDaemon!

"The ultimate first person shooter experience, based on the original doom. Play multiplayer against your friends online! Based on ZDoom, this port will allow you to hook up and play with other DOOM players the same way you do in any modern FPS. Create a ZDaemon account and keep track of your progress and watch as you slowly gain experience and levels the more you play. Up to sixteen players can join in an all out fragfest or four players working together to stay alive can revisit classic DOOM & DOOM II levels."

Det dyker till och med upp demos på challenge-tv med jämna mellanrum!

Medlem
Skrivet av Pumpa:

DooM!! :heart: Satt och lira lite igår, grymt kul!

Hoppas dom kommer ut med DooM 2 också! Då jäklar ska jag lira E2M5 (tror jag det var) på Deathmatch tills jag sprängs i bitar Vet inte hur många timmar man spenderade på det där liret och just den banan.

Doom 2 Map 7 är grymt kul i Deathmatch, det är den lilla fyrkantiga arenan. Bara ta BFG'n och kuta runt den yttre cirkeln och hålla in fire typ =P


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skägg.
10 Chambers

Jag och polarna lirade mycket bana 13 i deathmatch (över nullmodem och koaxkabel =). Stadsbanan som var så "verklig" back in the days. Blev alltid stora strider på torget Dubbelpipiga hagelbrakaren var klart favvovapnet.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Dubbelpipiga hagelbrakaren var klart favvovapnet.

Yep! Och man får inte glömma Plasma vapnet! :heart:

1
Skriv svar