Assassin's Creed-strider filmade

Medlem

Jag skiter i framtiden eller vad det nu är, det är just det jag ser på filmen, som jag är ute efter! Vilken frihet! Mer sånt, gråter av glädje när jag ser att spelutvecklare äntligen satsar på mera innovativa och nyskapande ideer. Ge mig mer frihet! Parkour inslaget e för coolt! Och hur han hanterar crowds, så han bara inge går rätt igenom som i hitman blood money! Sjukt bra jobbat för att vara en tidig verision! Underbara ubi <3

and oh yeah

*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Jag skiter i framtiden eller vad det nu är, det är just det jag ser på filmen, som jag är ute efter! Vilken frihet! Mer sånt, gråter av glädje när jag ser att spelutvecklare äntligen satsar på mera innovativa och nyskapande ideer. Ge mig mer frihet! Parkour inslaget e för coolt! Och hur han hanterar crowds, så han bara inge går rätt igenom som i hitman blood money! Sjukt bra jobbat för att vara en tidig verision! Underbara ubi <3

and oh yeah

*fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap**fap*

Men man vill ju även ha en bra story. Jag älskar SCI-FI men jag skulle hellre ha sett Assassin's Creed utan det. På något sätt känns det som att storyn kan bli för rörig. Nu säger jag ju inte att det här kommer bli en rörig story, utan att det kan bli det. Jag ser fortfarande fram emot att få se hur Assassin's Creed blir, om inte ännu mer efter att ha fått reda på SCI-FI delen. Det ska bli intressant att få se hur de får medeltidsdelen att gå ihop med SCI-FI-delen men jag skulle hellre vilja ha sett ett 100%-igt medeltidsspel.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Wooooaaaarrrgh! Vill ha!

Medlem
Skrivet av Xtrmntr:
Skrivet av fisk:

Visst är det väl ett PS3-spel, och inte XBOX360?

Nope, det släpps till PS3, Xbox 360 och pc. Mer info här (kolla nyheterna).

Phu! Att hoppa över PC när man utvecklar ett nytt spel är som att ringa hem till sig själv från jobbet för att kolla om man är hemma än. Det bara dumt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

hype.se har slängt upp en 5min film från spelet

http://www.youtube.com/watch?v=E1loRrNLiic

blev riktigt sugen på det


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Skrivet av CastorFiber:

Phu! Att hoppa över PC när man utvecklar ett nytt spel är som att ringa hem till sig själv från jobbet för att kolla om man är hemma än. Det bara dumt.

Sett från vilken synvinkel? Utvecklarens, förläggarens eller spelarnas?

Förläggare ser ju sällan saker från spelarnas synvinkel, och de finns ju faktiskt en del poänger med att skita i att släppa en PC-version.

Inaktiv

nästan lite för ballt faktiskt..nästan

12
Skriv svar