FZ gästar PAN Vision Playground 06

Medlem
FZ gästar PAN Vision Playground 06

Yay! Varför klankar alla ner på Stalker?? Det är kanske inte det grafiskt sett snyggaste men det är ju ett måste i spelsamlingen! Vem vill INTE springa omkring och skjuta muterade hundar osv
Och supreme Commander...*dregel*:up:


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Supreme commander samt Medival Total war II ser fruktansvärt lovande ut. Blir en dyr spelhöst, men ack så kul!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Stalker var ju snyggt men nu börjar alla komma ikapp eller nåt.
De hinner nog fixa att det känns plastigt och animationerna innan de lägger det på hyllan så jag kan ta hem det.
Det är nog mycket jobbet med att varje levande sak lever sitt eget liv där.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Stalker ser FF intressant ut.

Skrivet av FZ:

Denna uppföljare till Total Annihilation av Chris Taylor själv kommer ha stöd för två skärmar, så att du kan ha kartan på en egen skärm.

Jaha. Dags att köpa en skärm till då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Stalker är förlorat, hur sjutton kan de inte ha kommit längre till än att det ser "plastigt" ut på så många år?

Låter mer som om de har drabbats av DNF-sjukan och bytt teknologier mitt i utvecklingen lite för ofta...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ifall nu faktiskt Stalker kommer så har ju ett spel strukits från "Takes Forever" listan... Och vem vet, DNF kanske inte är så lågt borta som vi tror Åtminstone hoppas jag på det

edit: stavning


signatur

Submission is for the weak

Inaktiv

Var finns de förrenderade filmerna från stalker som nämns?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Frontlines: Fuel of War såg ju riktigt snyggt ut...

Antikvitet
Skrivet av Hunken:

Var finns de förrenderade filmerna från stalker som nämns?

De är inte släppta än.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Supreme Commander verkar nice.

Medlem

Hade jag varit där så skulle jag direkt gått fram dom som hade hand om stalker, tagit spelet, kastat det i papperskorgen och gett en av utvecklarna en spark i skrevet. Sen smygit mig bort och snott en kopia av total war och gått hem.

Medlem

Fuel of War ser ju lovande ut, iaf. om man som jag gillar BF2... Kanske att man skippar framtidseländet i BF2142 och satsar på detta istället när det nu släpps???


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

1
Skriv svar