Oh noes! (hårddisk problem)

Medlem
Oh noes! (hårddisk problem)

Fick problem med min hårddisk för 2 dagar sedan, ett klickljud kan komma ifrån Hårddisken och tvingar hela Windows att hänga sig. Går att röra runt med musen men inget händer vart jag än klickar på. Har alltid otur med liknande saker.. Har iaf skrivit ett litet brev till Webhallen får se vad dom har att säga om klick-hårddiskar.. Jag vet från tidigare att klickande ljud är dåligt. Men att det bara ska komma ett klick och sedan så kan man inte göra nånting var nytt för mig...

Man får se om man blir hårddisklös i en vecka eller längre då kommer man verkligen att bli förbannad minst sakt. Värsta är att man bara har denna hårddisk och att allting man har på den kommer att raderas. iaf väljer jag att göra det innan jag skickar in den, Försiktig skall man vara med saker och ting man har i datorn när den skall röra av andra som man inte känner. Erhm japp precis, hoppas dock att jag får en ny hårddisk än att dom reparerar denna för när nånting är trasigt så vill man helst ha en ny än den gammla som man vet har varit teh click.

Click the sound of the harddrive

#blogg

Medlem
Oh noes! (hårddisk problem)

Det är därför man alltid ska göra backup, något jag lärde mig med en trasig hårddisk. Gör full backup nu på alla hårddiskar jag har. Viktigast är ändå de privata filerna, allt behöver man inte göra backup på om man inte vill.

1
Skriv svar