Dreamhack Winter 2007!

Medlem
Dreamhack Winter 2007!

Jaha, då sitter man här tillsammans med 5 andra svettiga polare. Det blir ju lökigt värre här inne efter ett tag.

Dreamhack började väl hyffsat bra, men efter ett riktigt misslyckat försök att sätta in en ny processorkylare så blev det att gå till Nordic Hardware med skiten och där var en kö som jag fick vänta i ca. 2h innan jag fick någon hjälp, men hjälp fick jag och tur var det annars hade min processor varit i lågor nu. Tack killen på Nordic Hardware!

Annars har det varit helt ok. Dock lite småjobbigt med alla som gapar "hallå!!!" och den snubben som gapade som en idiot på scenen.
Räknade också ut att det är femte gången jag är här och jag är rädd att detta kommer bli mitt sista, fast än att jag har en del bra minnen här ifrån så börjar jag tröttna lite på det. Men kanske mot slutet av detta event så har jag andra tankar. Får se

Ha ett bra DH alla som är där, och till er andra - ha en bra kväll!

#blogg

Medlem
Dreamhack Winter 2007!

Nödvändigt med tre inlägg om samma sak?

Själv kommer jag nog aldrig åka dit eller till något liknande event. Kommer ändå bara lira med polare, då kan man lika gärna ha LAN hemma hos sig med de polarna.

Medlem

Hehe, nä, såg inte att det hade blivit något fel, men det är fixat nu

Visst kan det kännas lite onödigt att åka hit bara för att spela/lana, men det finns ju så mycket annat att göra. Dom har ju en liten mässa och många roliga tävlingar, men visst, vill man bara spela/lana så är det ju lika bra att sitta hemma med ett gäng polare, men jag tycker det är ganska kul med sånna här event.

Medlem

Ska man till event så finns det lite sådana under året med bara utställningar. Drar nog till en sådan isåfall. Men, smaken är som baken. Tråkigt för min polare att hans G5 mus blev stulen på DH förra året, han hade precis fått den i present någon vecka innan. Det ger lite dåliga vibbar.

Inaktiv

En sak som är positiv är iaf att man kan tanka i 5-10mbit/s. Det är en social sak också att vara där men om man är enstöring så är man. smaken är som baken.

1
Skriv svar