Microsoft Intellimouse Explorer 3.0

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Om du lyckas få tag på en gammal 3.0 så ring mig. Det går inte få tag på, de är i stort sett ansedda som gudagåvor bland Counter-strike spelare och så fort någon affär får in några tar de slut inom några dagar.

Jag har en av de gamla modellerna. Köpte den från maxfps.se för nästan ett år sedan. den har legat i sin förpackning tills en vecka sedan då jag släppte loss monstret på min musmatta med ett par hyperglides fötter fastklistrade på de gamla. De gamla 3.0 modellerna har också olika revisions versioner tror det finns 9 eller 8. min är X-06

Jag gillar den men trivdes bättre med min razer chameleon som jag tyvärr misshandlade så svårt att han fick åka till sjukhus där han avled i svåra smärtor. Efter obduktionen konstaterade jag att han avled när ett par av hans vitala lödningar hade poppat upp samt att knapp systemen hade spruckit.

Jag ska sälja hela min dator snart för en "billig" peng. om du vill köpa min mus så får du det den är som sagt använd i en vecka och han mår som en gud.

Medlem

Lite smågnagd recension.

Inaktiv

Jag vill veta om man kan dra musen rakt. Då menar jag tex en helt spikrak linje i paint. Det är busenkelt med Logitechs möss men helt omöjligt med Microsoft. Jag föredrar ändå MS 1.1 för spel eftersom den helt enkelt känns snabbast.

Inaktiv

Jag har köpt min sista MS-mus. Blir Logitech nästa gång.

Inaktiv

teX, gör så.. jag hoppas de flesta kör med logitech. Det gynnar bara oss med MS möss. Just därför som jag är ovanligt bra i FPS spel. Trodde jag hade ovanligt bra gener men det kan hänga mycket på musen oxå.

Medlem

the one and only

12
Skriv svar