Vinnarna korade i PC Gamer-tävlingen

Robot
Vinnarna korade i PC Gamer-tävlingen
Medlem
Vinnarna korade i PC Gamer-tävlingen

FEEEEEL!!!! 1996 släpptes den första FFS!!! Eller är det mina svar som står under tävlingen:S i så fall tryckte jag fel:*(


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Grattis


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

FEEEEEL!!!! 1996 släpptes den första FFS!!!

"Världens första PC Gamer" står det, inte sveriges första

Man tackar för prenumerationen, nu behöver man inte släpa in laptopen på dass när man vill sitta på porslinstronen och läsa spelnyheter

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

FEEEEEL!!!! 1996 släpptes den första FFS!!! Eller är det mina svar som står under tävlingen:S i så fall tryckte jag fel:*(

Skrivet av wikipedia:

PC Gamer is a computer games magazine, founded in 1993. It is a popular magazine devoted to reviewing new computer games


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Antikvitet

Precis som Katana påpekar, det var en liten luring. Svenska PC Gamer utkom mycket riktigt 1996 för första gången.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

Grattis till vinnarna!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Ah men...kanske behöver glasögon då;@ nedrans:p vad fråga du pcg hamstern då Katana?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Nehe, så denna hamstern tycker verken om hönor eller ägg.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Ah men...kanske behöver glasögon då;@ nedrans:p vad fråga du pcg hamstern då Katana?

det var jag som frågade om trähattarna

Inaktiv

Jag vann!! jiihhhaaaaa..
Grattis Ni andra som åxå vann

Medlem
1
Skriv svar