Dynamiska priser i Counter-Strike: Source

Robot
Medlem
Dynamiska priser i Counter-Strike: Source

coolt:up:


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

så ak47 kommer att kosta 4000+ ?


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Jag tycker det är som det är!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Inaktiv

Låter bra. Kanske kan förhindra att alla springer omkring med AWP och förstör spelet.

Medlem

tror tyvärr att detta blir en flopp

FML
Medlem

Borde inte vapen kosta mindre om de är populära? Större inköp.

Medlem

signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem
Skrivet av zolidznake:

Borde inte vapen kosta mindre om de är populära? Större inköp.

nej, för att de vill troligen att fler personer inte ska använda colt varenda runda utan kanske använda ett annat vapen som är billigare men kanske mindre bra, samma sak om ett vapen används jättemycket så visar det att det är ett bra vapen och ska därför vara dyrare...

bättre vapen = dyrare
sämre vapen = sämre
precis som i verkliga livet.

Medlem

Shit, sämre vapen är alltså sämre!

Inaktiv
Skrivet av abbe:
Skrivet av zolidznake:

Borde inte vapen kosta mindre om de är populära? Större inköp.

bättre vapen = dyrare
sämre vapen = sämre
precis som i verkliga livet.

dom som kanske inte är så bra på att spela eller dom som är nya på css dom kommer att få de än värre nu då

Äsch, låter ju som en kul idé för public Mindre bra för klanspel däremot.

Inaktiv

Undrar om vi får se någon marknadsförstörelse, typ folk som går på tomma servrar mitt i natten och köper hagelbössan, tar självmord, köper hagelbössan, tar självmord, wash, rinse, repeat och höjer priset på hagelbössan som bara fan

Inaktiv

Wow, en större gameplay-ändring för Counter-Strike på ... ja, är det fem år? Fantastiskt.

Medlem

Bra!
Kanske man kan ta och spela CS:S igen...?


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Skrivet av zolidznake:

Borde inte vapen kosta mindre om de är populära? Större inköp.

Om man går ihop ett helt lag och köper ett varsin AWP så borde man få grupprabatt. ^_^

Medlem

Coolt, första innovativa med det spelet på riktigt länge.

Inaktiv

fan vad ballt


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Priset på AWP kommer isåfall sänkas eftersom procentuelltsätt används inte awp alls lika mycket som colt/ak47. Men efter den har blivit biliggare kanske fler folk köper den och det går åt andra hållet....

Medlem
Skrivet av Ymer:

Priset på AWP kommer isåfall sänkas eftersom procentuelltsätt används inte awp alls lika mycket som colt/ak47. Men efter den har blivit biliggare kanske fler folk köper den och det går åt andra hållet....

Och upp, och ner, och upp etc... Riktig kul att läsa på deras forum, en tråd är uppe i 81 sidor med väldigt blandade meningar om det här Kul att se massor bli helt tokiga (antagligen för att det sabbar deras strategier)

Medlem

Men oj vilka stora skillnader, någon procent hit och dit...

Medlem

Låter som en kul ide sen vad det ger vet man inte kanske men iaf.
Har ju spekulerat i nått liknande när man spelade cs mycket runt 1.0 kul att nått dylikt blev av..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Ganska patetiska förslag sett från en designvinkel.

Eftersom Valve tydligen inte klarar av att balansera dom andra vapnena så dom blir attraktivare och används mer så då är deras enda val att införa något så löjligt som det här.

Inte så konstigt att folk fortsätter spela 1.6 när de introducerar saker som det här i CS:S.

Inaktiv

Kanske bara är jag men.. Valve verkar inte vilja att cs:s ska spelas på pcw:s och matcher/events etc.
Alla uppdateringar dem släpper verkar göra spelet mer public vänligt.

Ta nya radarn t ex, om man som ct står inne på B på dust 2 så kan man inte se på radarn om det finns några ct som håller mitten.

Och det här med dynamiska priser... visst ett par hundra hit och dit men det påverkar när man ska spela eco rundor.


signatur

E6600 @ 3,6Ghz .:. PoV 8800GTX .:. 2gb DDR2 PC6400 E.P.P 4-4-4-12 .:. 400Gb HDD .:. Antec 900

Medlem

Kommer nog floppa mer än skölden i 1.6.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Icab:

Kanske bara är jag men.. Valve verkar inte vilja att cs:s ska spelas på pcw:s och matcher/events etc.
Alla uppdateringar dem släpper verkar göra spelet mer public vänligt.

Kanske bara är jag, men är inte spel till för att spelas av spelare? Den absoluta majoriteten, 90-95% är casual-spelare. Om "clan"-spelare och andra elitister nödvändigtvis vill sitta och cirkelrunka i en klubb för inbördes beundran så finns det gott om andra moddar. Kanske skapa en själv vettja?

Inaktiv
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av Icab:

Kanske bara är jag men.. Valve verkar inte vilja att cs:s ska spelas på pcw:s och matcher/events etc.
Alla uppdateringar dem släpper verkar göra spelet mer public vänligt.

Kanske bara är jag, men är inte spel till för att spelas av spelare? Den absoluta majoriteten, 90-95% är casual-spelare. Om "clan"-spelare och andra elitister nödvändigtvis vill sitta och cirkelrunka i en klubb för inbördes beundran så finns det gott om andra moddar. Kanske skapa en själv vettja?

Att runka i en cirkel och tävla i ett datorspel är en perfekt jämförelse. Att tävla är hemskt - det får inte ske under några som helst omständigheter, har jag rätt?

Inaktiv

Snart spawnar tanks i T spawn på dust2 å aktar man sig inte kommer ett CT-Jet å kapar rushande T på lången.

Inaktiv
Skrivet av Naraccas:

Kommer nog floppa mer än skölden i 1.6.

Skölden är ju det enda roliga med CS
Synd bara att alla servrar stängt av den

Medlem

Tycker det låter som en lite småtuff ide


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

12
Skriv svar