Gran Turismo HD bjuder på skärmskott

Robot
Medlem
Gran Turismo HD bjuder på skärmskott

Nu börjar det hända grejjer Bilden på lotusen var riktigt niiice.

Inaktiv

Tänkte kritisera folket på sidan, men de såg mycket bättre ut på de sista bilderna.
Så enormt snygg den där svarta bilen var. Kanske är en lotus va vet jag ^ ^


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

jävlar, det där såg riktigt bra ut!

Inaktiv

ser bra ut men va e detta....folk i bilarna....otroligt...vilken evolution


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av patrik92:

fult


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

tur man inte hinner uppfatat folket på sidan så dära medans man kör

alla racelir har fula människor på sidan och tur det:)

Medlem

Det ska inte vara fult folk på sidan i ett next-gen spel tycker jag. Visst GTHD är snyggt men det klår ju inte PGR3 Forza2 och TDU än så länge iaf.

Medlem

Huruvida ovannämnda spel är snyggare än något annat är, i mitt fall, inte relevant då GT alltid har legat i toppen av racinglir.

Medlem

Forza är bäst fortfarande

Medlem

Å andra sidan är igentligen detta inte mer än Gran Turismo 4 med bättre texturer och lite uppdaterade modeller. Skall bli intressant att se 5:an om något år istället.

Edit: Jag syftar på att det är som att det är som "Gran Turismo Concept" för PS3. (GT 3.5 som det även kallades)


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Fan alla verkar shoppa i samma affär.


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Lite epa att de detaljerade vektorgubbarna har annan (FEL) färg på skuggan än de lågupplösta (billbord?hmm) gubbarna.

Gubbisar!

Sen IFALL bergen sitter ihop i världen så var dom imponerande. (fel?)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Hoho... jodå Ridge Racer kommer sannerligen att bli ett storslaget spel. Om (!) de får det att faktiskt fungera på PS3:an också


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

enda bilden som var snygg var den som länkades till i nyheten, de andra såg ut som gtr2 eller sämre, inget att imponera med :/

Flakmonkey

Det är den bilden som länkades i nyheten och de två innan den som är nya... alltså de tre längst ner i bildarkivet... resten är gamla så inte så konstigt att de är mindre imponerande

1
Skriv svar