Futurama: Bender's Big Score

Medlem
Futurama: Bender's Big Score

Antagligen så vet alla Futurama fans redan detta, men för de som inte hört: Futurama kommer tillbaka! Det blir lite annorlunda än förut med avsnitt ihoplagda som filmer i direkt till DVD form, där den första, "Bender's Big Score!", kommer släppas nu den 27'e November i USA. Handlingen är som följer (taget från IMDB ):
"Planet Express sees a hostile takeover and Bender falls into the hands of criminals where he is used to fulfill their schemes."

<object type="application/x-shockwave-flash" data="http://www.collegehumor.com/moogaloop/moogaloop.swf?clip_id=1..." width="480" height="360" ><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="movie" quality="best" value="http://www.collegehumor.com/moogaloop/moogaloop.swf?clip_id=1..." /></object>

Info om när det kommer till Sverige har jag inte hittat, men Webhallen har en importerad kopia för 219 riksdaler. Men redan har den hittat ut sig på internet i olaglig form. Jag rekommenderar alla att köpa sig DVDn istället, så att det inte blir inställt igen.

Buy it... buy it... buy it... buy it...

#blogg

Medlem
Futurama: Bender's Big Score

Hypnotoad!

Medlem

Vänta lite.... Så dom kommer släppa det som filmer eftersom fox inte ger dom nån sändningstid? :/

Medlem
Skrivet av Fargo:

Vänta lite.... Så dom kommer släppa det som filmer eftersom fox inte ger dom nån sändningstid? :/

Ja, från vad jag förstått. Kanske gick DVD försäljningen bättre än sändningarna. Jag är bara glad att det är tillbaka.

Medlem

Jovisst jag med, men kanske inte förvånad över fox. Kul att dom drev med fox i trailern dock ^^. Alltid älskat det med simpson och futurama, hur dom hela tiden driver med fox som kanal. Och fox kan inte göra nåt åt det för dom vet hur mycke pengar dom drar in på de här serierna

Medlem
Skrivet av Dvorak:
Skrivet av Fargo:

Vänta lite.... Så dom kommer släppa det som filmer eftersom fox inte ger dom nån sändningstid? :/

Ja, från vad jag förstått. Kanske gick DVD försäljningen bättre än sändningarna. Jag är bara glad att det är tillbaka.

Så vitt jag vet kommer de dela upp filmerna och släppa de som avsnitt längre fram.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Skulle gärna vilja se bevis på det... För övrigt så förstår jag inte varför nån skulle vänta på avsnitt när han kan se den nu...

Medlem
Skrivet av Fargo:

Skulle gärna vilja se bevis på det... För övrigt så förstår jag inte varför nån skulle vänta på avsnitt när han kan se den nu...

Orkar inte sitta och leta upp alla sidor som har rapporterat om det, men det släpptes en massa information om det när filmerna presenterades.

En sida som jag i huvudet vet har rapporterat om det vid ett flertal tillfällen är Can't Get Enough Futurama och just den sidan borde man känna till om man gillar Futurama. Det är nämligen den största sidan tillägnad serien.

Skrivet av Can't Get Enough Futurama:

Each of the feature-length movies (approximately 88 minutes) will be cut and reconfigured to be shown as four individual episodes on Comedy Central sometime after the release on DVD (date has not yet been set)

http://www.gotfuturama.com/Information/Articles/4_New_Futuram...

Futurama har fortsatt att vara så populärt att Comedy Central snodde till sig rättigheterna till att visa repriserna för ett par år sedan. Det är också de som ska visa de "nya" avsnitten, inte Fox.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Rätt rolig film såg den i Söndags, inte direkt samma futurama humor men det var väldans härligt att se det gamla gänget igen!

1
Skriv svar