Gratistesta Guild Wars: Nightfall

Robot
Medlem
Gratistesta Guild Wars: Nightfall

Jag har varit lite småintresserad av att testa Guild Wars sen det släpptes så detta är välkommet.

Inaktiv

ett fint spel

Medlem

Gratis spelande är alltid välkommet

Medlem
Medlem

Jäkligt fin graffe iaf Håller på och uppdatera nu

Medlem

Hmmm, dom har gjort om en hel del, det nya med små heroes man har, har gjort spelet till något i stil med rpg/rts! Helt klart svårare att hålla reda på allt, men mycket roligare! Längtar till releasen 27:e oktober!


signatur

8)

Inaktiv

Får hela 2 kb / s ifrån deras inbygga nerladdare i klienten...

Medlem

Jo snabbt gick det inte, ~7kb/sek och stått på 0% ett bra tag. Detta efter jag redan fått vänta ett bra tag på att ens få skapa min karaktär.
Bara låta det stå över natten antar jag ;>

Medlem

Ni kommer få ladda ner filer vid varje banbyte så det hjälper inte att tanka ner bara , en del trist men sant.

Gillar scenariot i denna expansion factions var inget som var intressant men detta kan bli ett köp,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jo det går riktigt sakta det kan jag hålla med om ^^ Men det som väntar på nått gott....

Inaktiv

Bah, det roliga i GW är PvP, inte det här PvE skitet. Jag har kört GW sen det släpptes till och från men jag stod inte ut med att spela det här längre än 15 minuter.

Medlem

Har haft GW i 4månader och Factions sen det släptes och har ännu inte provat på riktig PVP eller PVE med polare pga lumpen. Muckar i november så då blir det väll o testa. Sj'lvklart ska Nightfall in i collectionen.

Inaktiv

Nån mer som inte kan logga in?

Väljer skapa nytt konto, skriver in nyckeln, klickar next, sen händer absolut ingenting.

Medlem

riktigt bra av dem att låten en prova spelet i 3 dagar. dock så gillar jag inte gw längre, faction tog död på mina bra minnen från orginalet. så någon nerladdning blir det inte för min del

Medlem

orka sitta och ladda hem chabak village som tog typ 100 år för det var 6600 filer,, Så är den asliten och man är inne i den i typ 2 min..

Inaktiv
Skrivet av Strumpa:

orka sitta och ladda hem chabak village som tog typ 100 år för det var 6600 filer,, Så är den asliten och man är inne i den i typ 2 min..

Mycket av de 6600 filerna åtanvänds ju genom resten av spelet. Som alla spelarmodeller, karaktärstexturer osv. ^^

Inaktiv

Detta måste testas

Medlem

hmm. Har grundspelet med två stycken lvl20 tjejer. Kanske man skulle testa denna? Man kan fortfarande inte hoppa va?

Hellgate London är nog mera min kopp te.

Inaktiv
Skrivet av Floppydisk:

Man kan fortfarande inte hoppa va?

sånt skit får man nog av i world of warcraft

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Floppydisk:

Man kan fortfarande inte hoppa va?

sånt skit får man nog av i world of warcraft

Haha, jo. Kommer ihåg när jag spelade WoW en gång så bestämde sig typ 50 pers för att hoppa runt ute i öknen och inte göra något annat, vet inte om filmen finns någonstans, men jävligt kul var det :D.

1
Skriv svar