Filmat och fotat: Afrika

Robot
Medlem
Filmat och fotat: Afrika

ah shit så fint! =D

Flakmonkey

Jo visst är det vackert... frågan är bara vad spelet går ut på ^^

evh
Medlem

Mkt nice Ska bli intressant o se vad det hela går ut på. Tänk om spelet blir lika stort som afrika IRL.. omg isf


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Tjuvjaga i Afrika? Tja, kan bli kul...

Medlem

WOW snyggaste spelet någonsing? Superbra animationer och underbara modeler. Känns lite för bra för att vara sannt men filmen var riktigt nice iaf.

Inaktiv

jag tror att det är ett tjuvskytte spel...

håhåhå..slakta elefanter med en ak31a


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

"The login request was denied" är det enda jag får upp när jag försöker ladda ner filmen.
Ändå så är det bara 130-140 pers av 200 som är inloggade i filarkivet...

Medlem

Jag vet inte jag, tror ni att någon vill göra ett tjuvskytte spel och att folk vill springa runt och döda djur? Skulle inte jag vilja göra iaf :'< Hoppas det är något sött spel :B

Jag vill gå runt och filma djuren och skydda dom mot tjuvjägare

Inaktiv

rent safarispel tror jag på ..tragiskt men sant. Snart kan vi endast se dessa djur via dator och tv. Nyligen dog den sista levande svarta noshörningen.

Inaktiv

Det är så här vi kommer bevara de djur vi håller på att utrota.
Ja det ser i alla fall snyggt ut.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Jag vet inte jag, tror ni att någon vill göra ett tjuvskytte spel och att folk vill springa runt och döda djur? Skulle inte jag vilja göra iaf :'< Hoppas det är något sött spel :B

Jag vill gå runt och filma djuren och skydda dom mot tjuvjägare

jag vill göra ett tjuvskytte spel...bra idee....

jag tror folk vill döda djur....varför tror du deerhunter är populärt....
säg inte att det är annorlunda...

haha..hur kul är det att bara å sitta och kolla på djuren.....

värsta skärmsläckaren...och dom kollar man inte ens på...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Skrivet av MacCoy:

jag tror folk vill döda djur....varför tror du deerhunter är populärt....

Det blir en signatur på det.


signatur

I'm a snake, follow me!

dkd
Medlem

Natursimulator <3


signatur

Ehe.

evh
Medlem

Jag tror inte det blir ett tjuvskytte spel. Min hypotes:

Ett överlevnadsspel där man blir fast mitt ute i afrikas öknen och tvingas överleva på de resurser som finns i naturen. Ju längre man överlevt desto fler skills får man. Hitta mat, göra upp eld, tillverka vapen osv. Nått i den stilen tror iaf jag


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Ser ut som sim afrika eller nåt


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Phil Harrison: "Video games have a function in life, and that is: wish fulfillment. You can become a mercenary, a fighter pilot. On PS3, we can expand the realm of that experience. Africa allows you to experience a very interesting part of the world, a safari in the plains of Africa. The gameplay is entirely non-violent. You don't kill the animals. It emphasizes the positives rather than the negatives.

It's about collecting experiences and keeping them for posterity."

Spännande. Om detta slår så hoppas jag verkligen på en europeisk uppföljare. "The igelkott experience".


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Så man åker alltså omkring och tittar på saker. Eller gör man annat under ett safari? Klart det finns plats för ett sånt "spel", men förhoppningsvis finns det lite mer att ta på..

Skrivet av [cp:

Billen"]Phil Harrison: "Video games have a function in life, and that is: wish fulfillment. You can become a mercenary, a fighter pilot. On PS3, we can expand the realm of that experience. Africa allows you to experience a very interesting part of the world, a safari in the plains of Africa. The gameplay is entirely non-violent. You don't kill the animals. It emphasizes the positives rather than the negatives.

It's about collecting experiences and keeping them for posterity."

Låter som att någon högt uppsatt Sony-snubbe drömmer om att skapa alternativa världar som kan besökas hemmifrån, och att enbart världen i sig skall vara tillräckligt för att få folk att fastna. Som de sa inför releasen av ps2: "next year, you can jack into the Matrix!"

Stackars utvecklare som tvingades att göra detta...

Jee
Medlem

Tyckte grafiken så lite "lam" ut. =/


signatur

Eller inte?

Ähh ta motorn och bygg ett nytt Starship troppers vettja..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar