Assassin's Creed eller Ass Creed?

Medlem
Assassin's Creed eller Ass Creed?

Jag lunkade som en bäver i bäcken i olika spelbutiker i Stockholm city idag.
Letade bra pris på Assassin's Creed. Något bra pris fann jag ej!
699 kr!
Okey, om det är ett bra spel så är jag beredd på att lägga sura 700 kr på det faktiskt.
Men berätta för mig, är det bra?

Och till er som tycker Blue Dragon är ett bra spel, skriv inte vad ni tycker om Assassin's Creed. Tack!

#blogg

Medlem
Assassin's Creed eller Ass Creed?

Blue dragon var ett bra spel, men det saknar det där lilla extra som gör att man vill spela det i mer än en halvtimme åt gången. Assassins Creed däremot, underbart.
Köp.

Medlem

Kolla min recension på mitt blogg om Assassins Creed.

http://www.fz.se/bloggar/lootskin/


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Finns för runt 500kr på siba/elgiganten annars, iaf deras webbutiker. Du kan ju alltid beställa på elgiganten på nätet och hämta ut i deras butik i bromma, till nätpriset.

Annars har du ju gameshop och webhallen som båda har spelet billigare än 700.


signatur

"jävlda datorer, hur mycket ram måste man ha för att en cp dator INTE ska kuka å vara helt jäva toffel cp!!" -Iceman

Medlem

Underbart! Köp LE för 800 istället då


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Väldigt fantastiskt roligt spel, har haft många roliga timmar med det. Inte klarat det ännu faktiskt för jag håller på och letar efter alla Templars och flaggorna. Äkta spelglädje när man hittade alla flaggorna i Masyaf, var så knäckt när jag inte hittade de 2 sista. Så hittade jag en utav misstag för jag ramlade ner för en backe och så tog letandet fart igen efter den där sista flaggan.

Medlem

väldigt...annorlunda och slutet..storyn var grym...skrek till och det var länge sen jag reagerade så och nu kan jag inte vänta på nått som kommer komma efter detta lir P=

1
Skriv svar