Bioshock premiärfilmat

Medlem

Mycket imponerad vilket jag sällan blir nuförtiden. Det var en känsla i den videon som man inte känner ofta oavsett hur hypade spelen är. Ser grymt fram emot detta!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem

Usch får nöja mig med den lågupplösta filmen, har en skit dator just nu som inte fixar att spela upp HD filmer. 26min kvar i 60kb/s :/.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Dvorak:

benji, började köra igenom Little Big Adventure igen så grafik är inget problem. Gäller bara hitta sig en kopia. Och ja, det ser riktigt fint ut

LBA 1 & 2 är grymt bra, kan dom utantill nästan


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

inget för mig, fanns inget som imponerade och att detta spel skulle ändra fps genren är bs måste jag säga...men men, får se när det släpps.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja så otroligt tufft verkar det faktiskt inte vara,

Grafiken: Tänkte jag nog på först, vatteneffekterna var väldigt stiliga, medans många andra texturer var rätt fula ärligt talat.

Sen en liten fånig detalj jag tänkte på, kanske bara jag...men kamrorna, inte direkt små, var ju stora som en bilmotor, och har vem som helst tillgång till att stänga av dem? :P.

Animationerna av modellerna var ju rätt usla emellanåt, i alla fall om man tog en närmare titt på damen som låg död och som han sökte igenom.

Miljöerna var jag imponerad av, 50talsstuket och att man va under vatten, det va riktigt fränt, och om nu de där dykarklumparna (glömt vad han kallade dem) och de små kidsen lever sitt egna så är det också lite häftigt.

Men kontentan är nog att jag inte lät mig imponerad särskilt, testar gärna ett demo innan ev köp, för så inbiten blev jag inte, gillar dock spel som Deus Ex väldigt mycket, 2an var väl dock en riktig besvikelse, som också i sin tur va konsollsmittad som i det fallet gjorde det bra mycket sämre :\.


signatur

Retro.

Medlem

Oj vad pessimistiskt jag lät =), men jag blev iaf inte särskilt impad, svårflörtad numera kanske


signatur

Retro.

QRT
Medlem

ujujuj såg jävligt hett ut

Medlem

De där muterade kvinnorna kändes bara dumma varken särskilt läskiga eller ovanliga. Det var inte lika fantastiskt som jag hade föreställt mig i mitt huvud, men det ser fortfarande lovande ut.


signatur

<3

Medlem

Jag är en jävla fegis, men kan dom snälla göra ett bra spel UTAN att man ska springa i mörker konstant?

Jag vill känna mig uh... som en hjälte? inte en jävla feg inbrotttjuv som måste kika sig bakom ryggen varje sekund..

Men jag vet, jag har inte nerver för mörka FPS (doom)


signatur

Bara gör det.

Medlem

Hehe, då kan du ju spela alla 845847356 fps som har kommit de senaste 10 åren

Citat:

Sen en liten fånig detalj jag tänkte på, kanske bara jag...men kamrorna, inte direkt små, var ju stora som en bilmotor, och har vem som helst tillgång till att stänga av dem?

är ju på 50-talet, ingen nano teknik direkt för att stänga av kamerorna så måste man ju hacka "securitysystemet", fattar inte vad du menar med att vem som helst kan stänga av dem.

Medlem

Tyckte det verkade riktigt skysst, men jag känner samtidigt att det kanske inte är någon otrolig frälsare. Som någon nämnde han snackade mycket om frihet och om att revolutionera FPS genren. Men samtidigt verkade det ganska begränsat och man gick hela tiden i en trång korridor som verkade ganska linjär. "Du behöver inte gå in och utforska WC:n"... nähe, men det är ju inte så att WC:n kommer att leda till någon revolutionerande omväg.

Men imponerande grafik, om det är så icke-linjärt som de sa kan det bli guld.

Medlem

Enligt Kevin Levine så är versionen som visas i videon ca 1 år från lanseringsdatum. E3 versionen...

Irrational Games tar även emot förslag:
http://www.ttlg.com/forums/showthread.php?t=108943 (Levine skriver)

Medlem

Filarkivet är precis lika defekt som tidigare förutom att inte ens IE funkar nulängre...

edit: 900k/s http://www.gameupdates.org/details.php?id=592


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Underbart. Ett givet köp för min del.

Utan tvekan det spel som jag ser fram emot mest just nu.

Medlem

Det ser helt enkelt enastående ut, detta ser jag fram emot helt klart!


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

OffT: Gick alldeles utmärkt att ladda ner filmen från filarkivet med Fx.

OnT: Verkar bli ett rätt intressant spel, men det får tiden utvisa Gillar vad jag har sett hitills i alla fall.

Medlem
Skrivet av iOWa:

Hehe, då kan du ju spela alla 845847356 fps som har kommit de senaste 10 åren

Citat:

Sen en liten fånig detalj jag tänkte på, kanske bara jag...men kamrorna, inte direkt små, var ju stora som en bilmotor, och har vem som helst tillgång till att stänga av dem?

är ju på 50-talet, ingen nano teknik direkt för att stänga av kamerorna så måste man ju hacka "securitysystemet", fattar inte vad du menar med att vem som helst kan stänga av dem.

Tja..man skickade faktiskt upp rymdraketer vid den tiden, microvågsugnarna :P, ok för att de kanske inte hade behövt vara små, men de i spelet är ju löjligt stora, finns inget som försvarar det , nog om det nu.
Som jag såg det så hackade man inte, man bara gick fram och stängde av det?


signatur

Retro.

Medlem

Golvis, det kostade Adam att "stänga av" säkerhetssystemet nog gjorde man något mer än bara tryckte på en knapp...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem

Ah just det, det kostar det universella "adam", vad är det med "adam" som får det att stängas av?


signatur

Retro.

Inaktiv

Okej... vad är det som är så speciellt med Bioshock då? Ledsen men kan inte se något som gör det "revolutionerande" eller extra mycket "valfrihet" som på nått sätt ska skilja sig mot alla de andra fpsrna som han säger... de erbjuder ju precis samma sak. Såg ut som ett trist fps med en massa korridorer, där valfriheten ligger i om man ska skjuta ihjäl båda eller få dom att slå ihjäl varandra.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

12
Skriv svar