Ubisoft-läcka avslöjar Far Cry 2

Robot
Medlem
Ubisoft-läcka avslöjar Far Cry 2

Även art på Naruto till 360 fanns med om någon är intresserad ^-^

Medlem

Undrar hur lång tid det tar innan Far Cry 2 techdemon finns att tanka typ överallt

Medlem

HAHA!, fan vad nice far cry 2 betan måste jag försöka få tag på

Och en ny splinter cell var ju inte överaskande.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

HAHA!, fan vad nice far cry 2 betan måste jag försöka få tag på

Och en ny splinter cell var ju inte överaskande.

Stor skillnad på beta och tech-demo. På ett tech-demo brukar man oftast testa småsaker från spelet. typ en liten sandbox-map med en tunna, för att testa fysiken. Beta brukar ju ofta vara större, minst en hel bana ur spelet.

Medlem

Låter gott, hoppas de undviker muterade monster denna gången.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag som trodde Crysis indirekt var en uppföljare, men detta är väl en riktigt uppföljare som följer storyn bättre.

Medlem
Skrivet av Famest:

Stor skillnad på beta och tech-demo. På ett tech-demo brukar man oftast testa småsaker från spelet. typ en liten sandbox-map med en tunna, för att testa fysiken. Beta brukar ju ofta vara större, minst en hel bana ur spelet.

Ajja skit samma, Jag ska få tag på den endå!
Det kan du inte hinda lille vän.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

länka till stället där den finns att tanka om ni hittar den !

Medlem

och om farcry2-betan blir lika dålig som farcry"1"-betan var så är det inget att hurra över heller kan jag meddela..

Redaktör

Det är en tech-demo, ingen beta. Och vi tillåter inga som helst länkar till den, diskussioner om hur den är, och så vidare.


signatur
Inaktiv

Nej, för fasen, inte mer av den här sk*ten!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Hoppas Prince of Persia 4 blir lika bra som Sands of Time var.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas de återgår till de vackra, ljusa paradisömiljöerna till 100%. Inget mörkt tjafs som det ser ut att vara mycket av i Crysis.

Medlem

Hoppas de lägger ner Far Cry 2 innan det går och skämmer ut oss alla.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Undra om de använder samma motor som används i Crysis då kanske? Känns lite dumt om Far Cry 2 i sådana fall också utspelar sig i ett tropiskt paradis... Blanda ihop spel är något man inte ofta gör ;D


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv
Skrivet av Xtrmntr:

Det är en tech-demo, ingen beta. Och vi tillåter inga som helst länkar till den, diskussioner om hur den är, och så vidare.

Tråkigt.. Varför inte? paragraf vadå? tycker det låter rätt sjukt att inte få lägga upp en länk till ett läckt tech demo

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:
Skrivet av Xtrmntr:

Det är en tech-demo, ingen beta. Och vi tillåter inga som helst länkar till den, diskussioner om hur den är, och så vidare.

Tråkigt.. Varför inte? paragraf vadå? tycker det låter rätt sjukt att inte få lägga upp en länk till ett läckt tech demo

Jag tror inte fragzone vill vara en del i att sprida läckt-information från Ubi, vad tror du?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Tigersharkswe:
Skrivet av Xtrmntr:

Det är en tech-demo, ingen beta. Och vi tillåter inga som helst länkar till den, diskussioner om hur den är, och så vidare.

Tråkigt.. Varför inte? paragraf vadå? tycker det låter rätt sjukt att inte få lägga upp en länk till ett läckt tech demo

Jag tror inte fragzone vill vara en del i att sprida läckt-information från Ubi, vad tror du?

jag förstår inte heller resonemanget, det är ju inte direkt warez. det är ingen som har snott det. Det är ju de själva som har klantat sig.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Tigersharkswe:
Skrivet av Xtrmntr:

Det är en tech-demo, ingen beta. Och vi tillåter inga som helst länkar till den, diskussioner om hur den är, och så vidare.

Tråkigt.. Varför inte? paragraf vadå? tycker det låter rätt sjukt att inte få lägga upp en länk till ett läckt tech demo

Jag tror inte fragzone vill vara en del i att sprida läckt-information från Ubi, vad tror du?

jag förstår inte heller resonemanget, det är ju inte direkt warez. det är ingen som har snott det. Det är ju de själva som har klantat sig.

Hmm... det bästa kanske vore om du inte förstod, acceptera bara.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Här finns lite bilder mm: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=120394

http://www.britishgaming.co.uk/

Har provat laddat ner rar filen på 2gb men den verkar inte finnas längre.

Medlem

Det är en oönskad läcka så varför skulle fragzone vilja hjälpa sprida vidare? Det är väl rätt uppenbart att även om dom själv klantade sig så betyder det inte att det blir bättre om alla andra hjälper till att sprida det vidare.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Hoppas de lägger ner Far Cry 2 innan det går och skämmer ut oss alla.

Varför skulle det skämma ut oss? Ettan var ett kanonspel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag fattar inte, är Far Cry 2 ett annat spel, och inte Crysis?

Medlem
Skrivet av remixxan:

Jag fattar inte, är Far Cry 2 ett annat spel, och inte Crysis?

Om jag förstått det rätt så har ubisoft köpt upp rättigheterna till namnet farcry så teamet som gjorde farcry gör sitt nya spel med namnet crysis. Medan ubisofts team som gjort farcry portarna till xbox och x360 skall göra farcry 2.

Medlem

eh lira lite Just Cause vet ja

Inaktiv

jag fattar inte kommer FARCRY 2 komma till pc eller....... och jag undrar har crytek något med farcry 2 att göra

Redaktör

#Crytek gjorde #Far Cry och utgivare var #Ubisoft. Därefter avbröt de samarbetet, men eftersom Ubisoft äger namnet valde Crytek att utveckla ett liknande spel, fast med namnet #Crysis. Nu ser det ut som att vi också får ett #Far Cry 2, då givetvis inte från Crytek.

Beträffande tech-demon: Ubisoft lär inte vilja att denna sprids eftersom den garanterat inte representerar spelet i färdigt skick. Det är visserligen klantigt att släppa sånt material pubikt, men FZ vill inte bidra till att det får ytterligare spridning, av ovan nämnd anledning. Den dag de medvetet släpper material kommer ni kunna läsa om det här.


signatur
Medlem
Skrivet av Xtrmntr:

#Crytek gjorde #Far Cry och utgivare var #Ubisoft. Därefter avbröt de samarbetet, men eftersom Ubisoft äger namnet valde Crytek att utveckla ett liknande spel, fast med namnet #Crysis. Nu ser det ut som att vi också får ett #Far Cry 2, då givetvis inte från Crytek.

Mer korrekt är att Ubi köpte hela IPt under utvecklingen av FC-Predator. Det var naturligvis dumt av CryTek att sälja det. Ju fler IPn som ägs av utvecklarna själva ju bättre är det. Tänk vad som skulle ske om EA eller Ubi fick handen på Ipt till HL eller Quake liksom...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Xtrmntr:

#Crytek gjorde #Far Cry och utgivare var #Ubisoft. Därefter avbröt de samarbetet, men eftersom Ubisoft äger namnet valde Crytek att utveckla ett liknande spel, fast med namnet #Crysis. Nu ser det ut som att vi också får ett #Far Cry 2, då givetvis inte från Crytek.

Mer korrekt är att Ubi köpte hela IPt under utvecklingen av FC-Predator. Det var naturligvis dumt av CryTek att sälja det. Ju fler IPn som ägs av utvecklarna själva ju bättre är det. Tänk vad som skulle ske om EA eller Ubi fick handen på Ipt till HL eller Quake liksom...

wery bad idéa skulle jag nog påstå. Hade EA fått vantarna på Quake skulle vi nog kunna förvänta oss Quake 5, 6, 7, 8 nästa år samt ett antal console portningar. Så en 4-5 quake om året typ. Som BF spelen ungefär


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

12
Skriv svar