Microsoft Flight Simulator X

Robot
Microsoft Flight Simulator X

Om en månad är det dags att gå till väders med ett nytt Flight Simulator. Skrivbordsflygare kan se fram mot nya uppdrag, fler plan och krispig grafik. FZ har provflugit en tidig version.


Medlem
FZ provflyger Flight Simulator X

Priset är nog inget problem när det gäller ett köp. Men dock kännar jag att det måste till en ûber maskin för att överhuvud taget njuta av spelet utan glappande texturer och allmän ful grafik.

LOMAC är trögdrivet men jag tror FSX blir mycket värre.


signatur
Medlem

Klart en användning till min joystick, synd dock att spelet kostar mer än själva joysticken


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag hytter med näven mot Microsoft. Folk med Win2k är tydligen inte värdiga att få installera det. Oj, Glamour på tv!

Medlem

Längtar verkligen!

Medlem

Såg väl bra ut, men eftersom det kostar minst 600:- så... Nja, känns inte som om det är värt det.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Finns en öppen sås variant (dock mindre vacker visuellt): http://www.flightgear.org/

Medlem

Det är ju ett underbart spel (det man har testa i demo) men priserna är ju väldigt saftigt.

MFC
Medlem

Flight Simulator (nästan oavsett version) är ett grymmespel/simulator. Man är ju ingen pilot men ack va kul ändå!..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag har bara kört demot och märkte snabbt att det inte var något för mig. Det händer ju ingenting!

Men jag antar att det är lite med tjusningen med flygsimulatorer, och jag antar också att det är en genre som inte passar mig särskillt väl.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Det är en simulator, inget spel.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Och därför totalt meningslöst=)

Medlem

Skulle vara kul ifall man skulle flyga knark från typ Colombia till Spanien eller liknande som uppdrag. Spelet i sig verkar vara skitkul!

Medlem
Skrivet av Daven:

Och därför totalt meningslöst=)

Hehe såg ni inte den där fanatikern på <vad nu det där spelprogrammet på svt hette> som hade byggt upp en helvetes massa saker för att spela flygsimulator?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Daven:

Och därför totalt meningslöst=)

Hehe såg ni inte den där fanatikern på <vad nu det där spelprogrammet på svt hette> som hade byggt upp en helvetes massa saker för att spela flygsimulator?

Om du syftar på att han hade en 747 på AUTOPILOT och massa knappar och svarta lådor brevid sina 6(?) skärmar, så ja, jag såg det


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Daven:

Och därför totalt meningslöst=)

Hehe såg ni inte den där fanatikern på <vad nu det där spelprogrammet på svt hette> som hade byggt upp en helvetes massa saker för att spela flygsimulator?

Amatörer som bygger egna flygsimulatorer finns det hur mycket som helst. De mer ambitiösa köper t.om. hela frampartin från skrotade trafikflygplan att stoppa in allt i.

Medlem

Hehe yepp, han med 747:an...hade byggt en jävla massa

Nog rätt kul om man har pengarna och så - men jag skulle nog föredra stridsflyg


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar