Richard Burns Rally-patch

Robot
Medlem
Richard Burns Rally-patch

oj 2år sen man spela det!

edit. 700meg!!:O

Medlem

90 nya bilar?? uj


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Detta spel sög imo, Det var bilarna var alldeles för lätta, och man körde åt helvette alldeles för enkelt. Känndes nästan som att köra en leksaksbil... Nä ingen skön känsla.

Colin mcRaye FTW
X-pand rally äger osså! Och så har vi ju underbara Grand Turismo 3+4 mmm


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

är ingen patch utan en MOD

RSRBR III isn't a patch, but a MOD. You have all tracks in snow, tarmac, gravel Mod & 100+ cars. With an interface, you can choose a carpack and a surface mod.

Please read "read-me.txt" file. You need download RSRBR3.RAR & cor_RSRBR3.RAR
Good Fun !
Developer: Bicman14

Medlem

lite skilnad på spel laxen.. colin arkad.. richard burns mera åt simulatorhållet. ska inte kunna gasa 220 i en 90 kurva sen korrigeringsbromsa mitt i när man märker att man kör för fort utan att åka ut i skogen. och känslan e skön.


signatur

Farming is the only true way to happiness.

Medlem

det är den inte alls det! plastig känsla...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Laxen: Det är bra mycket skönare känsla i RBR än i "tvålkopps"-colin. Utan tvekan bästa rallyspelet jag testat, bra mycket närmare den riktiga känslan än Colin..

Medlem

Asbra spel! Grym realism. Dock så tycker jag att denna modden inte gav mig något. RBR Mod är bättre enligt min mening.


signatur
Medlem
Skrivet av Laxen:

Detta spel sög imo, Det var bilarna var alldeles för lätta, och man körde åt helvette alldeles för enkelt. Känndes nästan som att köra en leksaksbil... Nä ingen skön känsla.

Så säger alla arkadspelare.

Medlem
Skrivet av Howser:
Skrivet av Laxen:

Detta spel sög imo, Det var bilarna var alldeles för lätta, och man körde åt helvette alldeles för enkelt. Känndes nästan som att köra en leksaksbil... Nä ingen skön känsla.

Så säger alla arkadspelare.

Håller med! RBR är bästa rallyspelet i min mening. Så nära verkligheten kommer inget annat spel.

Medlem

VErkligt? jag hamnade uppochned hur lätt som helst, och det var ack sp svårt att hålla kärra i chack på väger, den åkte av och an... nej nej...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen har du försökt köra så snabbt på riktig väg? Tror du hamnar ganska snabbt utanför vägen.. RBR har den bästa fysik och kör känsla. Det tar ju lite tid av lära sig att kontrollera bilen.


signatur

Paintball.se
Just the real adrenalin rush

Medlem

Aww kanske jag som suger på rally helt enkelt, men det gick ju så bra i Gt3/4 och Colin jue!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Kör man RBR med tangentbord eller joystick är det lite för svårt kanske ?
Kör man med ratt så är det mycket enklare, iaf tycker jag det när jag rattar med min MOMO.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar