Fler spel från Paradox

Medlem
Fler spel från Paradox

Ojdå, Anno 1701 är jag intresserad av.

Medlem

Jaså var det dom som gör anno 1701..det kan bli nice


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

..och Mark Of Chaos!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Förstår inte hur de tänkt att Bad day LA ska sälja, finns ingen spelglädje över huvudtaget.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Förstår inte hur de tänkt att Bad day LA ska sälja, finns ingen spelglädje över huvudtaget.

Nej det är sant. Det var rolig humor, men det är svårt att gripas med och vilja se mer av spelet. Fattas något - mer ös kanske och större banor. Annars är grafiken småkul.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jaså var det dom som gör anno 1701..det kan bli nice

det är stor skillnad på utgivare och utvecklare


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:

det är stor skillnad på utgivare och utvecklare

jag vet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Jaså var det dom som gör anno 1701..det kan bli nice

Halloj!

Mycket riktigt är vi distributör, men förläggare av spelet är Sunflowers, som tidigare givit ut Anno 1503 och Anno 1602. De ger också ut Paraworld, som är RTS med dinosaurier.

Men men... jag säger bara Warhammer

Fredrik
Paradox


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem
Skrivet av Fredrik II:
Skrivet av Ankh:

Jaså var det dom som gör anno 1701..det kan bli nice

Men men... jag säger bara Warhammer

Jag säger bara: Gud nåde er om warhammer blir skit då bränner jag ner ert ställe


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Fredrik II:
Skrivet av Ankh:

Jaså var det dom som gör anno 1701..det kan bli nice

Men men... jag säger bara Warhammer

Jag säger bara: Gud nåde er om warhammer blir skit då bränner jag ner ert ställe

Blir det skit har jag redan hunnit före


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

Anno 1701 ska införskaffas!

Medlem
Skrivet av Fredrik II:

Blir det skit har jag redan hunnit före

Haha vi kan hjälpas åt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar